גן אירועים בוטיק

גן אירועים בוטיק, מה זה? זהו גן אירועים שונה וייחודי לעומת גן אירועים אחר אשר עיצובו מיוחד ויוצא דופן בעל מאפיינים שונים מאלו של הזרם המרכזי. מנהל גן אירועים מסוג זה פונה בעיקר לקהל אשר מעוניין להיות מקורי, אך שונה במקצת ואף מוכן לשלם קצת יותר מהקהל הרחב בעל טעם דומה ורגיל. הייחודיות של גן זה הוא בפנייה לקהלי יעדים המובדלים זה מזה אשר לכל אחד מהם ישנה דרישה אחרת, כמו למשל גן אירועים ירוק אשר פונה לקהל בעל מודעות לסביבה ירוקה המוכן לעשות הכול בכדי לא לפגוע בסביבתו. מנהל הגן ימשוך אליו רק קהל יעד איכותי.

סוגי גן אירועים בוטיק
מגוון ההיצע בגני אירועים בוטיקיים בשוק יוצר אפשרויות בחירה רבות ומגוונות בהתאם לטעם האישי של כל אינדיבידואל, המסגרת התקציבית שלו ועוד כמה שיקולים טכניים אחרים. ישנם גני אירועים אשר מציעים חוויה הודית, אחרים מציעים ארוחות גורמה לאלו אשר מחפשים את הטעמים המיוחדים ולא הסטנדרטיים והממוצעים. קיימים כאלו שמציעים טכניקות עיצוב מיוחדות, כמו למשל עיצוב רטרו, סגנון ספורט אקסטרים, עיצוב אווירה של סרטים חדשים וישנים בלתי נשכחים המשקפים תרבות ומורשת.

רישיון עסק
כדאי ואפילו חובה לבדוק טרם חתימת ההסכם האם לגן האירועים ישנו רישיון עסק תקף. לעיתים, לבעל גן אירועים חדש יחסית יש רישיון עסק זמני שיהפוך בסופו של דבר לרישיון קבוע (הרבה פעמים התהליך לוקח כמספר שנים אם בכלל!).
ניתן למנוע מקרים בהם הזוג שאמור להתחתן מגלה יום לפני החתונה כי גן האירועים נסגר עקב הבעייתיות ברישיון.
אפשר לעשות את הבדיקה עצמאית במרכז רישוי העסקים שם יספקו את המידע העדכני ביותר מזה המופיע באינטרנט.

גן אירועים בעונת הקיץ
רוב הזוגות המחליטים להתחתן בוחרים לחגוג זאת בעונת הקיץ החמה, בה אין חשש שירד גשם או שתהיה מגבלה למקום של צילומים במהלך היום. קיימת התאמה של האווירה הקיצית והטרופית בשילוב של פריחה התורמים לעיצוב האירוע. בנוסף, אין למוזמנים את תחושת המחנק יחד עם המזגן המקפיא, אלא האירוע נערך תחת כיפת השמים באוויר נעים ונוח. אפשרי גם לעשות אטרקציות שונות שלא ניתנות ליישום בעונת החורף כמו זיקוקי דינור, הפרחת יונים, וכדומה.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר