גנים פתוחים לאירוע

אוהבים את הרעיון שאתם חלק מהסביבה? מתמזגים בתוך נוף ירוק, קולות מים או בריכה ברקע, שדרות עצים מרשימות וגבוהות, מזג אויר מזמין – לאחר הגשם, ביום אביבי חמים או בערב שבו מזג האויר רגוע. בשנים האחרונות נוצרו מקומות לעשיית אירועים בשטח הפתוח – או לפחות מחוץ למבנה. למרות מיקומו של הגן, האירועים הללו מאפשרים חגיגה בכל תנאי של מזג האויר למעשה כשהגן מקורה, ממוזג ומגן מפני כל מזג אויר עוין. ומדוע כדאי לחגוג בגן אירועים פתוח ולא באולם? משום שישנם כל היתרונות של אולם סגור בחבילה משובחת של אויר, אור יום (בשעות היום), וכל ההיצע שיש לגן אירועים להציע.

האירוע הוא התירוץ לחגיגה בגן האירועים
למרות שלגן אירועים יש מאפיינים משלו, ישנו מגוון שלם של סגנונות עיצוב, על פי האפשרויות במקום. ישנם גני אירועים שמציעים בריכה, ישנם גני אירועים שמציעים תיור בעתיקות המקום, ישנם גני אירועים שמציעים מתוצרת המקום: יינות בוטיק, גידולי פירות וירקות משובחים ומוכנים, ישנם גני אירועים שמציעים נוף מרגיע ומדהים כמו הים למשל ועוד. יכול להיות שתמצאו אולם עם קבלת פנים בגן – ליהנות משני העולמות, וניתן לחזור לשם לאחר מכן, לחופה או לריקודים. הכל פתוח בפניכם – האופק הוא הגבול.

אילו סוגי גני אירועים פתוחים יש?
ישנה אפשרות לחגוג במבצר – מקום שמרוחק מעז מן המרכז ומצריך הכנות מיוחדות כמו הסעה מאורגנת, ישנה אפשרות לחגוג במלון – המסר הוא יוקרה ואיכות – כשמגוון השירותים במקום בהישג יד: שירותים, חנייה, אולם מעוצב. ישנו גם גן אירועים יוקרתי, קטן, שנראה כמו מקום בוטיק שמשדר אותנטיות, אוכל משובח – מידי שף בדרך כלל, אינטימיות, ויש מי שאוהב חגיגות ביער. הכל על פי בחירה, הרגל העדפה.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר