לא השגתם גני אירועים?

אתם יודעים שצריך למצוא את המקום הנכון לחגוג בו, ואתם יודעים שזה צריך לקרות כמה שיותר מהר. יכול להיות שזה יהיה בטבע, אולי באולם סגור ואולי בגן פתוח, בכל מקרה – ארגון המקום יתרום במידה רבה להצלחתו של הערב, משום שיש בו פרמטרים שונים שחייבים להתאים לכם. מתחלים מהפרטים הגדולים אל הקטנים, ורואים אם זה מתאים – לאחר ש"סוגרים עניין" מול גן אירועים, אפשר לקרוא לשאר בעלי המקצוע – לתקליטן, לאומנים, לחברת הקייטרינג, לדאוג לתאורה והגברה בגן אירועים ולשלוח הזמנות כמובן לכולם – שמצורפת אליהן מפת הגעה.

דברים שכדאי לתת עליהם את הדעת
המיקום הגיאוגרפי ביחס לכל האורחים הוא דבר חשוב – אחרת מפספסים כמה מהאורחים "בדרך". כשזה קרוב לכולם, אין תירוץ. מה גם שרצוי לחשוב על קהל המגיעים – האם אלו אנשים מבוגרים שנדרשת להם הסעה מיוחדת? יכול להיות שצפויות להגיע המון מכוניות – וחשוב למצוא להן מקום לחנות. אלו פרטים קטנים שיכולים לעשות את האוירה לקלילה יותר. הגודל – צריך להתאים לאורחים וסוג המקום לעונה – חשוב לחשוב על כל פרט ופרט מהעניין.

מוצאים מקום, ואז?
אחרי שעשינו השוואת מחירי גני אירועים, עוברים לשלב הבא, ורצוי מוקדם ככל האפשר משום שתאריך – כבר יש, רק לדאוג שכולם יתגמשו אליו ויגיעו. זה מתחיל מעיצוב השולחנות והמקום – אפשר לבקש מחברת הפקות שתסיר דאגות לכל הסידורים הנלווים, או לדבר עם חברת קייטרינג (לא יותר מחודשיים בערך לפני האירוע).

מזמינים את כולם ו....נהנים!
ההנאה מובטחת למארגני האירוע בעיקר אם האורחים כולם נהנים. חשוב להתחשב באנקדוטות כמו דרכי גישה למקום והכוונים, נגישות, שירותים מוסדרים ונוחים, מיזוג נעים ואוכל מתאים. לא לשכוח שתמיד יהיה מי שיעדיף לאכול כשר גם אם אתם לא, ושכולם יראו את הבמה!

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר