השוואת מחירים אולמות אירועים

אחד הגורמים החשובים ביותר בבחירת אולם אירועים הוא כמובן המחיר הסופי, האם החתונה תכסה את עצמה או שמה תכניס את הזוג הצעיר לחובות כבדים.

על מחיר המנה באולם משפיעים כמה פרמטרים . מיקומו של האולם אירועים הוא אחד הדברים המרכזיים, ככל שהאולם בו תבחרו יהיה יותר קרוב למרכז כך גם המחיר יעלה ובאזורים הצפוניים או הדרומיים יותר של המדינה המחיר הממוצע יהיה שונה לגמרי. בבואכם לבחור אולם אירועים תחילה עליכם להגדיר את תחומי האזור בו תרצו להינשא, זכרו שהאורחים שלכם וגם אתם תהיו עייפים בסוף הערב ולא תרצו נסיעה ארוכה ומעייפת.

חשוב לבדוק גם את המטבח לאחר בחירת האזור תמצאו כי האולמות וגני האירועים מציגים הבדלי מחיר מינוריים מאוד אחד מן השני וכאן נכנס פרמטר השוואתי נוסף והוא טיב האוכל. מחיר המנה שונה במעט אך זכרו כי שינוי זה יכול להעיד על איכות חומרי הגלם וכן שנות ניסיון של השף וצוות המטבח. בקשו לטעום מנה לדוגמה מהאירוע שמתקיים באותו ערב ולא משהו שיכינו לכם במיוחד, כמו כן בקשו לערוך סיור במטבח ולבחון את רמת הנקיון- כלקוחות זו זכותכם.

מחיר המנה באולם האירועים כולל גם את הפן העיצובי אך השוני הוא בין מגוון האפשרויות שמציע האולם בתוך המחיר. אולמות מסוימים יציעו רק סוג אחד של צבע מפה ומפיות ואילו אולמות אחרים יתנו מגוון רחב יותר לבחירה.

בהשוואתכם בין אולמות אירועים זכרו לשקלל את כל הגורמים הללו ולא להתפתות למחיר נמוך, זכרו כי ישנם הוצאות נוספות בנוסף למחיר הבסיסי- העיצוב, מחיר נוסף על הגברה, דברים מיוחדים שתרצו לשלב. חישבו על כל הגורמים וחשבו את ההוצאה הסופית של כל אולם. חשוב לזכור שהמחיר אמנם גורם חשוב אך ההרגשה שנותן לכם צוות האולם והאינסטיקס הפנימי ידעו לכוון אתכם לבחינה הנכונה ביותר עבורכם. שיהיה במזל טוב ובהצלחה.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר