גני אירועים פתוחים

הבחירה בגן אירועים לקיום אירוע חגיגי גוברת בשנים האחרונות על אולם סגור. חגיגה של חתונה, של בר מצווה, בת מצווה או יום הולדת תהיה הרבה יותר נעימה באוויר הצח, באור השמש החמים של חודשי החורף, או חתונה רומנטית לאור השקיעה או האוויר הקריר של הלילה בצפון הארץ גם בחודשי הקיץ. החגיגה בגני אירועים פתוחים תפסה תאוצה גדולה ונחשבת להרבה יותר יוקרתית, מושכת, כיפית ונעימה לאורחים ולמארגני האירוע כאחד. גן אירועים בחתונה למשל מממש את הפנטזיה של כמעט כל כלה – חתונה בחוץ, בסביבה טבעית, פרחים , עצים וירוק מסביב והיא בשמלה הלבנה.

מדוע כדי לחגוג בגן אירועים פתוח ולא באולם?
אנחנו חיים בארץ עם אקלים חם שמאפשר לחגוג רוב השנה בגני אירועים פתוחים. החגיגה באולם אירועים נחשבת בימינו למיושנת ונעשית לרוב בתקופות החורף כאשר אין אופציה אחרת מפאת גשמים שיכולים להרוס את התסרוקת של הכלה, להפוך כל מאכל למרק ולהרוס את הלבוש של המשתתפים. חגיגה בגן אירועים פתוח מאפשרת לכל המשתתפים לנשום מהאוויר הצח, במיוחד כשחוגגים באזור הצפון, ליהנות מהשפע הירוק שמסביב ומהאווירה החלומית.

מה המחיר של גני אירועים פתוחים?
שכירה של מקום לחגוג את האירוע היא הכרחית לחגיגה של כל אירוע, יש כאלו שיעדיפו לחגוג בתחומי ביתם, יש כאלה שבאולמות ואחרים ישמחו לחגוג בגני אירועים פתוחים. חשוב מאוד לחגוג אך ורק בחודשים שאינם בעייתיים מבחינת מזג האוויר את האירוע בגן אירוע פתוח, כך למשל לא רצוי לחגוג בחורף מלא הגשמים אירוע בגן פתוח. העלויות של גני אירועים משתנות מחברה אחת למשניה. חברה אחת יכולה לקחת הרבה יותר כסף אך ורק בעקבות המוניטין שלה וחברה אחת יכולה לתת מחיר מדהים של מבצע פתיחה לרגל פתיחת גן האירועים – אך יש לקחת בחשבון כי אירועים לא צפויים יכולים להפריע לחגיגת האירוע.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר