שילוב של גן עם אולם אירועים

מי שזוכר אירועים מלפני 15 שנים לפחות, בוודאי מדמיין לעצמו אולם אירועים מעט קלסטרופובים, ישנו מוטיב חוזר של שטיחים כמעט מקיר לקיר, וילונות ושאר בדים שסופגים מריחות האירועים הקודמים שהתקיימו שם, לעתים המקומות היו מעוצבים באריחי שיש על מנת לסמל יוקרה. אולם יש לזכור כי מדובר כאן בעיצוב שאבד עליו הכלח – במיוחד משום שהאופנה חלפה, וההשקעה ניכרת במקומות אחרים שבאירוח. היום לא רק שתוכלו למצוא סגנון עיצוב אחר לגמרי, אלא גם את האופציה לחגוג בגן אירועים.

ליהנות משני העולמות
בחגיגות שמכילות כמות רבה של אנשים, יש צורך לחשוב על לוגיסטיקה מיוחדת. חשוב לבחור במקום שיוכל להכיל את כל המוזמנים ולהבטיח שהם יגיעו. אפשר להוסיף גיוון גם אם מזג האויר מאפשר זאת – יציאה אל אויר הגן הפתוח ושימוש במתקנים בשונים שם. ישנם גני אירועים שהחופה נמצאת בחיק הגן ונפלאותיו כשהאירוע עצמו והריקודים מתנהלים בפנים – בדרך כלל מדובר על חופה שתתקיים בעונה בחוץ, אולם ניתן גם למצוא אולם עם קבלת פנים בגן- ליהנות משני העולמות, למשל כשמדובר על התאספות לאור השקיעה, טקס קידושין באותו הזמן וכניסה אל האולם המגונן והממוזג. מזג האויר הנוח בישראל יכול לאפשר לזה לקרות ברוב ימות השנה, אפילו אם החזאי החליט אחרת.

איפה ניתן למצוא שילוב של שניהם?
מדובר במקומות עם מרחבים, על כן אלו לא יופיעו במרכז העיר, בניגוד לאותם אולמות "של פעם" שהותירו בנו הרגשה חנוקה, ולא יותר אינטימית. ניתן למצוא זאת גם באתרים להשוואת מחירי גני אירועים. שם נמצאים רבים מגני האירועים הטובים והמובחרים, על פי קריטריונים מסוימים. המחירים משתנים ממקום למקום, אולם דרשו לראות אם קיים רישיון למקום שהינו מאושר ובתוקף.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר