גני אירועים ללא רישיון עסק

כל מי שמעוניין לחגוג במקום יפה ופסטורלי, מצביע ברגליים לכיוון גני אירועים שממוקמים בטבע או במקום מיוחד עם נוף מהמם. העניין הוא, שכרוכה בכך סכנה אדירה: רוב גני האירועים הללו פועלים ללא היתר או רישיון עסק, משום שאינם משתמשים בנכס כפי שהצהירו מול רשויות המדינה (עירייה/ מועצה) והמקרקעין. כבר נראו בטלוויזיה תוכניות לגביגני אירועים לחתונות שנסגרו ללא התראה (על ידי המשטרה) יום לפני החתונה. מה יש לעשות כדי למנוע את הסיכון הזה? בעיקר לבדוק את רישיון העסק, לוודא כי זה שם העסק וזהו השימוש בנכס, ולהמשיך את העסקים כרגיל.

ממה להזהר בבחירת גן אירועים?
גן אירועים מטבעו הוא מקום בטבע, ומכאן הצביון הייחודי והפסטורלי שמאפיין אותו. היות ולפעמים מדובר בחופי ים שהינם רשות ציבורית כמו גם בשמורות טבע, או משקים חקלאיים, יש צורך באישורים נדרשים והראשון שבהם הינו רישיון עסק. האישורים הכרוכים בכך הינם מידי משרד הבריאות, מכבי האש, המשטרה, בעל הקרקע ועוד. ישנם גני אירועים שנמצאים כרגע בתהליך קבלת היתר ובכל זאת פעילים – על כן אותו גן חשוף לתביעה מטעם המדינה, וביהמ"ש עלול להגיש צו סגירה של הגן באופן מיידי, כאשר צו הסגירה הינו למשך מספר חודשים קדימה, אולם החדשות הטובות שגן שנמצא בהליכים – ישנו סיכוי סביר שלא ינקטו מולו צעדים. כך שכשאתם מתלבטים בין גן או אולם? אתם חייבים לקחת בחשבון לא רק את המחיר הלא זול יחסית אלא גם את העיקרים הללו.

רשימות של גני אירועים ללא היתרים
ישנם אתרים ופורומים שונים שבהם מתחתנים באים לעזרת מתחתנים ומגלים לאחר בדיקה למי יש רשיון גני אירועים ולמי אין. העניין הוא שהרשימה לא תמיד בתוקף ותמיד יש לבדוק זאת מחדש. לכן, מתוך רשימת גני האירועים שמעניינים אתכם – רצוי לבדוק מהם גני האירועים אשר פועלים ללא היתר.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר