גנים ואולמות לחתונה

חתונה היא אירוע חד פעמי (לרוב) שההוצאות עליו הן רבות מאוד וההשקעה מבחינת משאבי זמן ונפש היא רבה. גם החתן וגם הכלה נתונים תחת לחצים גדולים בתכנון אירוע החתונה. בין אם מדובר בלחץ של הכלה למצוא את השמלה המושלמת ולדאוג לכך שהחתן ילבש חליפה שתתאים לשמלה שלה, בין אם מדובר בהזמנת חברת קייטרינג יוקרתית, בחירת מוזיקה בהליכה אל החופה וכמובן – בחירת מיקום לחתונה.

גנים או אולם אירועים לחתונה?
הבחירה בין גן אירועים לאולם היא תמיד לבט רציני אצל זוגות מאורסים בשנים האחרונות. מצד אחד העלות של גן אירועים יכולה להיות יקרה יותר, אבל התמורה היא גדולה יותר – מקבלים גן שלם, חלומי, ירוק שממש את הפנטזיה שמתרחשת בראש של כל כלה. מצד שני בחירה באולם יכולה להיות יותר נוחה לקהל הגילאים הנרחב שמשתתף בחתונה. את הבחירה בין אולם אירועים לחתונה לבין גן אירועים רק אתם, הזוג המאושר, תחליטו. מספר קריטריונים שתוכלו לשקול טרם הבחירה יהיו – מס´ האנשים שמגיע לחתונה – צפיפות באולם אירועים אחד שכולל מס´ רב של משתתפים לא תהיה נעימה ואולי תועדף בחירה בגן אירועים פתוח, אוורירי , רחב ידיים ונעים. אם החתונה מתקיימת בעונת החורף גן אירועים תהיה שלילה מיידית שכן שהייה בחוץ בשעות הערב ובקור לא תהיה נעימה לאף אחד מאורחי החתונה.

חשיבות המיקום בחגיגת חתונה
בחירת מיקום לחתונה הוא אחד הקריטריונים החשובים ביותר בתכנון חתונה, שכן אם החתונה תתקיים באילת רוב הסיכויים שמרבית המוזמנים לא יוכלו להגיע מרחבי הארץ, באמצע שבוע עבודה למקום כה מרוחק. הבחירה של מיקום צריכה להתייחס גם לפן הגיאוגרפי – בחירת מיקום שיתאים לאורחים מרחבי הארץ לבוא ולקחת חלק בחתונה , וגם צריכה להתייחס לפן של בחירה אולם אירועים או גן אירועים. בחתונה טווח הגילאים של המשתתפים הוא מגיל שנה ועד גיל 90 – סבים וסבתות, אחים ואחיות, ילדים, תינוקות - כולם מגיעים. על כן צריך שהמקום יתאים לכולם – שתהיה גישה לנכים, שההליכה לא תהיה רחוקה מדי עבור הקהל המבוגר, אם מדובר בהגשה בצורת בופה שתהיה מרוחקת מהישג ידם של ילדים שעלולים לחטוף כוויה וכו´.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר