אולמות אירועים עם אישורים

אתם כבר מאורסים ורק נותר לכם "לסגור" על תאריך ולמצוא את המקום שבו תשנו את הסטאטוס (ולא רק זה שברשתות החברתיות אלא במשרד הפנים ובכלל). אין זו בחירה של מה בכך, חייבת להיות הסכמה משותפת על המקום מכל מיני בחינות. חשוב שיהיה קרוב לדודות ולדודים, לחברים וגם לכם ולמצוא את האיזון במיקום וגם שתוכלו להזמין אליו את בעלי המקצוע השונים ללא קשיי גישה. המקום הראשון שאתם בטח חושבים עליו זה גן אירועים- גן אירועים הוא שם למקומות לאירועים פסטורליים ובדרך כלל בטבע.

מדוע יש לבקש אולמות אירועים עם אישורים
בעשור האחרון גני אירועים היו נושא שבפריחה, משום שאולם גני אירועים לא היו צריכים לשלם את המיסים שנדרשו מהם כתוצאה מפעילות על קרקע מסחרית. אותן חלקות שעליהן חגגו אנשים היו מקומות של טבע וחקלאות, בעלי גן האירועים אמנם שילמו ארנונה אולם לא חתמו על תוכניות ולכן לא היה רישיון עסק, לא היו היתרי בנייה ולכן הבנייה הייתה לא חוקית, או שהוגשה בקשת בניה לוועדה המקומית שאישרה גן אירועים ולבסוף לא היה זה חוקי משום שלא היה בסמכות אותה ועדה מחוזית לאשר דברים כמו אלו. ישנם בעלי גני אירועים אשר לא היו מודעים לכך שאין בידם רישיון אלא פעלו על פי אישור חריג בתקווה להמתין לרישיון. אותם גני אירועים שפעלו כן קרסו בשנים האחרונות משום שהרשויות החלו לפקוח עין, ופחות להתחשב במזמיני האירועים.

אולמות אירועים עם אישורים
מדובר בעיקר באותם מקומות על שפת הים או ביער, אלו שפועלים על "קרקע חקלאית" ונמצאים במקומות אקזוטיים. תוכנית של "כלבוטק" לפני כשנתיים – שלוש הראתה מדוע יש לדרוש מכל בעל מקום את הרישיון שלו – שלא תקבעו חתונה וחס וחלילה באותו היום תעמדו בפני שוקת ריקה.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר