להירשם ברבנות

אחד השלבים בדרך לחופה הוא כמובן הרישום ברבנות שבלעדיו לא ניתן להינשא כדת וכדין ולהיחשב לזוג נשוי במדינת ישראל. את ההרשמה ברבנות יש לבצע לא יותר משלושה חודשים לפני החתונה אך בגלל שהרישום והטפסים לוקחים זמן ולעיתים גם חסר מסמכים שיש להשלים עדיף להגיע לרבנות כמה שיותר מהר.

לפני שתוכלו להירשם ולהניע תהליכי נישואין יש קודם כל להוציא תעודת רווקות, על כל אחד מבני הזוג לגשת לרבנות בעיר מגוריהם בליווי שני עדים שיצהירו על היותם רווקים. לפני שאתם הולכים מומלץ להתקשר לרבנות ולבדוק בדיוק אילו מסמכים אתם צריכים להביא איתכם, בדרך כלל מדובר בתעודת זהות ותמונות פספורט אך לכל רבנות יש את התהליך שלה ועדיף לא לפספס שום דבר.

השלב הבא הוא ללכת עם תעודות הרווקות של החתן והכלה המיועדים לרבנות בעיר בה בחרתם להירשם. גם כאן לכל רבנות יש את התהליך שלה, תחילה תעברו אצל הפקידה ושם תשאירו את כל המסמכים שביקשו מכם להביא, תבחרו רב מהרבנות או תציגו אישור של רב חיצוני אותו בחרתם לפני הרישום, תבחרו כתובה רגילה או מעוצבת ותעברו אצל רבנית שתספור כי החתונה לא תתנגש עם ימי המחזור של הכלה. שימו לב לסטודנטים יש הנחה ברישום מומלץ להביא תעודת סטודנט.

לאחר הרישום ישנו עוד שלב שמיועד רק לכלה והוא הדרכת הכלות שמתקיימת ברבנות ובעקבותיה היא מקבלת את אישור המקווה,  יש ערים בהן גם החתן צריך לעשות הדרכת חתנים כפי שהכלה עושה הדרכת כלות, יש ערים בהם הדרכת הכלות היא מפגש אחד ויש כאלו שמקיימים כמה מפגשים ולכן אם אין לכם סבלנות מומלץ לבחור את הרבנות בקפידה.

השלב האחרון שלכם מול הרבנות הוא הבאת עותק הכתובה החתום ואישור הרב שחיתן ומכאן כל הטפסים יתויקו ותוכרו כזוג נשוי באופן רשמי.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר