אירוע אולם

אולם אירוע הוא המקום הנפוץ ביותר לחגיגת אירוע. זה פשוט נוח, משרת את המטרה, ולרווחת כולם. כשחוגגים אירוע בתוך אולם, יש יכולת להכיל כמות אנשים גדולה מאשר ניתן להכיל בסלון או בגינה פרטית, יש חניה מסודרת, ארגון וניקיון האולם מתבצע על- ידי אנשי מקצוע אשר נמצאים יום- יום במקום ומתחזקים אותו, ואם חס וחלילה קורה דבר לאחד מהמוזמנים- יש גם ביטוח (בכל אופן, כדאי לברר מראש).

מה היתרונות שבחגיגת אירוע בתוך אולם?
אולם אירועים, בניגוד לגן אירועים, בעל סבירות גבוהה לרישיון עסק. פשוט מאוד – הוא מוקם על אדמה מסחרית היעודית למטרת קיום אירוע בו, ולא כן גן אירועים אשר בדרך כלל מוקם על אדמה חקלאית ואשר לא ינתן לו רישיון עסק אלא אם ישתנה יעודו בעיריה דרך ועדות שונות. אולם שבו נחגג אירוע הוא מקום ממוזג ומתאים לכל ימות השנה. בקיץ המהביל (בצהריים או בערב) או בחורף הגשום- תחת קורת גג אחת יסעדו וירבחו כולם בחגיגת חתני וכלות האירוע. מקום כמו אולם המיועד לאירוע נמצא בסביבה שלא קרובה למגורים וגם כמקום סגור אינו מפריע למנוחת שכנים, וניתן לחגוג בו "עד דלא ידע".

איך לבחור אולם לאירוע?
כדי לבחור אולם אירוע, בדקו כמה מוזמנים אמורים להיות באירוע. קחו בחשבון כי לפחות 15% לא מגיעים מסיבות שונות, וקבעו מראש לגבי מספר מקומות (מה שמשליך גם על מספר המנות). חשוב כי המיקום יהיה קרוב לכולם, או לארגן הסעה לכל המתקשים להגיע במקום אחד. כמובן שכדאי שגם עיצוב המקום יהיה לרוחכם ושתהיה גישה לכולם, לכן חשוב להגיע למקום ולהתרשם (לא מספיק להגיע ביום- הגיעו אף באירוע אחר המתקיים שם).

 

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר