איך לבחור עיצוב לאולם?

עיצוב אולם אירועים הוא החלק הכי מהנה בסידורי החתונה, כאן אתם באמת יכולים לתת ביטוי לעצמכם, לעצב את חתונת חלומותיכם ולהיכנס לעולם מהאגדות. עיצוב האולם משפיע על כל האווירה, נותן רקע לכל המתרחש ואף משפיע על התמונות.

איך לעצב?
עיצוב אירועים יכול להיעשות בכל דרך, צבע וצורה שעולה על דמיונכם. האפשרויות הן אינסופיות ואפשר בקלות להתבלבל וליצור בלגן של צבעים. זוגות רבים בוחרים לחסוך בכסף ולשלוח חבר בבוקר האירוע להניח ראנרים ונרות שקנו מבעוד מועד. איש מקצוע יוכל לעצב את חתונת חלומותיכם בצורה טובה יותר ממה שתצליחו לעשות בעצמכם, מעצב אירועים יודע להעביר את הרעיונות שלכם ולהגשים אותם בצורה הטובה ביותר.

עבודה מול מעצב האולם
בפגישה עם מעצב האולם תתבקשו לעצב שני אזורים-
החופה והשולחנות. המעצב שתבחרו יעזור מאוד בבחירת הקונספט לאירוע הוא יראה לכם תמונות רבות של אירועים קודמים שעשה ויחד תוכלו לבחור את הסגנון שתרצו לראות אצלכם. בכדי לחסוך זמן יקר כדאי להגיע לפגישת העיצוב עם כמה רעיונות מגובשים, עם בחירת הצבעים המרכזיים בהם תשתמשו ורעיון כללי לגבי עריכת השולחן.

זכרו עיצוב האירוע נותן את הטון, עושה את הרושם הראשוני אך בסופו של האירוע לא אותו יזכרו אלא כמה שמחו בשמחתכם לכן קחו את הדברים בקלות והשתדלו ליהנות.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר