עיצוב אירועים

כאשר מתכננים אירוע יש מגוון רחב מאוד של פרמטרים הנלווים לכל ההפקה של האירוע יש לחשוב על המוסיקה, לבחור את תפריט האוכל, לקנות מתנות לאורחים, לחלק הזמנות לחתונה והדבר הכי חשוב שיש לעשות אולי אף המהנה ביותר הוא עיצוב אולם. העיצוב הוא זה שיוצר את האווירה ונותן את הטון לכל האירוע ולכן מומלץ לחשוב היטב לפני בחירתו.

 עיצוב האולם לחתונה
עיצוב
אולמות חתונה מתחלק לכמה אזורים- סידורי שולחנות ואווירה כללית. לפני שמגיעים להחלטה ובוחרים צבעים וסוגי פרחים כדאי לאגד את כל נושא העיצוב תחת קונספט מסוים אשר יעזור לגבש את ההחלטה ולשלב את כל האלמנטים השונים. עיצוב שולחנות האוכל הוא העיצוב הבולט ביותר מפני שהוא מהווה את רובו של האולם אירועים. בשולחן יש לבחור את צבע המפות והמפיות וכן ליצור סידור מרכז שולחן המורכב לרוב מפרחים או נרות אך יש כאלו שבוחרים לעשות דברים ייחודיים כמו תמונות או זרי ממתקים. עיצוב האווירה הכללית נעשה על ידי תאורה נכונה ופיזור של פרחים נרות ובלונים בשטח האולם, העיצוב נותן לאולם מראה שונה ויכול לשנות את האווירה לרומנטית, קלאסית או דרמטית לפי רצונו של החוגג.

מעצבי האולם
צוות
אולם האירועים יוכל לעזור לכם בתכנון והתאמת העיצוב לאולם, צוות האולם מכיר את שטחי האולם וחלקיו בצורה הטובה ביותר וכן ראה מגוון רחב של אירועים שנחגגו ולכן יוכל לעזור לכם להתאים את העיצוב המתאים ביותר לתנאי האולם לפי טעמכם האישי ואווירת האירוע.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר