רעיונות ליום הולדת 16

חגיגת ה- sweet 16 הופכת להיות יותר ויותר נפוצה בשנים האחרונות וכל נערה צעירה רוצה ערב קסום עם חברותיה ומשפחתה הקרובה בו היא תעמוד במרכז תשומת הלב. 16 הוא הגיל בו מתחילים להתבגר, להתעצב ולחשוב על העתיד ולכן רבים רוצים לעבור את השלב המבלבל הזה בחגיגה עצומה.

 

מקום לחגוג בו

את חגיגת היום הולדת ניתן לחגוג במקומות רבים אך אין ספק כי אולמות אירועים הם אלו שיוכלו לתת את המענה לכל צרכיה של החוגגת. בהתאם למזג האוויר ניתן לשכור אולם או גן אירועים אשר יוכל להכיל את כל חבריה הרבים של הנערה למסיבה עצומה שתמשך אל תוך הלילה. הורים רבים מעדיפים אופציה זו על גבי שליחת הילד לחגוג במועדון בו הוא עלול לשתות ולנהוג לאחר מכן וכך יוכלו בני הנוער לקבל את המסיבה שלה הם מצפים מבלי להדאיג את הוריהם.

 

מסיבת קונספט

מסיבות קונספט הן מסיבות בהם כל האירוע מאוגד תחת נושא אחד שקרוב לליבה של החוגגת, העיצוב, האוכל ואף המוסיקה מתוכננים בקפידה ויוצרים אירוע ייחודי. אולם אירועים יכול להיות מעוצב כיד הדמיון ולהביא לארץ את התחושה של ניו יורק, הקריביים ואף של עמקי האוקיינוס. צוות אולם האירועים יפיק את אירוע החלומות עבור האישה הצעירה וידאג לכך שיהיה זה ערב בו כל חבריה יקנאו ולא יפסיקו לדבר עליו

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר