כיצד לבחור בר לחתונה?

אחד הדברים המרכזיים ביותר בארגון חתונה הוא בחירת הבר ועבור רבים זהו גם אחד הדברים החשובים ביותר. בבחירת בר שישרת אתכם באירוע החשוב ביותר בחייכם יש לבחון כמה פרמטרים עיקריים:

תוצרת הארץ או תוצרת חוץ? רוב הברים מציעים כמה אופציות לתפריט האלכוהולי, בין אם בחרתם בתפריט סטנדרטי המורכב בעיקר מתוצרת הארץ ובין אם בחרתם לשדרג באלכוהול תוצרת חוץ, יש לתת חשיבות רבה לאיכות. בבואכם לבחור בר בקשו המלצות, בקשו לראות את הבקבוקים ואת החברות בהם הבר משתמש ובדקו כי אין מדובר באלכוהול זול. חשוב לזכור כי אנשים נוטים לשתות הרבה בחתונה והדבר האחרון שתרצו הוא גן אירועים בניחוח קיא.   

אקטיבי או לא?  גם לצורת ההגשה יש כמה צורות ניתן לבחור בבר בו המוזגים נשארים מאחורי הבר, בר זה הוא יותר מאופק, אלגנטי, מהווה רק רקע למסיבה ויחד עם זאת יכול לספק אטרקציה רבה בעזרת ברמנים שעושים להטוטים עם בקבוקי משקה. לעומת זאת בר אקטיבי הוא בר בו הברמנים יוצאים אל הרחבה, מחלקים אלכוהול בצורות שונות כמו בתוך פירות או מתוך מבחנות, הבר האקטיבי מלהיב את הרחבה ומהווה חלק מאווירת הריקודים. בכל בר שתבחרו ניתן לבקש את שתי צורות ההגשה אך יחד עם זאת יש לדאוג שהבר עושה זאת בצורה מכובדת ולא מפריע למהלך הערב.

בר של אולם או בר חיצוני?  בכל האולמות אירועים יש בר השייך לאולם, בר זה הוא בדרך כלל סטנדרטי, מציע תפריט סטנדרטי ולרוב הברמנים הם מלצרים שעברו הכשרה. את בר האולם ניתן לשדרג בעזרת ברמנים, אלכוהול אותו תוכלו להביא בעצמכם וכן בעזרת פירות וממתקים שגם אותם תוכלו להביא. אם הבר שבאולם לא מספק את רצונכם ניתן להביא בר חיצוני, הבר החיצוני הוא לרוב יותר גדול, צבעוני ומעוצב וכן מספק את כל השדרוגים שתרצו. אולמות וגני אירועים רבים נכוו מבר שלא מתפקד בצורה נכונה ולכן יציעו בר מתוך רשימת מומלצים איתם עבדו בעבר.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר