איך בוחרים רב לחתונה?

טקס החופה הוא החלק המרגש ביותר בכל הערב, זה החלק בו אתם רוצים שהקהל יזיל דמעה ויתרגש עבורכם. הרב הוא מנהל הטקס, הוא האדם היחיד שמדבר למעט המשפטים אותם החתן אומר בסוף ולכן יש חשיבות רבה בבחירת הרב הנכון.

מה מחפשים ברב?
רב טוב יודע לרתק את הקהל ולהתאים את אורך הטקס לקהל, לרצונות המשפחה וכמובן לרצונם של הזוג. לפני בחירת הרב כדאי לדעת איזה סוג טקס תרצו לנהל- טקס יותר ארוך ומסורתי בו יושמעו כל הברכות וכל השירים או טקס קצר ושנון, טקס בסגנון מזרחי או טקס אשכנזי. היום מהלך הטקס יכול להיקבע על פי הזוג, כלה יכולה לבחור האם תרצה גם להעניק טבעת ואפילו להגיד כמה מילים, החתן יכול לבחור האם לזכור את משפטיו ולהגיד אותם בעצמו או לחזור אחרי הרב.

בחירה לפי סוג הטקס
כל הפרמטרים הללו משפיעים על בחירת הרב, לאלו שמעדיפים טקס קצר וקליל עם הרבה פתיחות כדאי לבחור רב שמוכן לבצע טקס כזה, רב צעיר עם ראש פתוח או רב מצוהר יוכלו לספק את מה שביקשתם, אם תרצו רב שיערוך טקס מסורתי ניתן להשתמש ברב מהרבנות בה נרשמתם או כל רב אחר ששמעתם עליו. כיום יש מגוון רחב ואינספור אופציות שיוכלו לרענן את הטקס, ניתן לקחת רב מזמר שיעשיר את הטקסט או רב שמגיע עם נגן שילווה את דבריו אך יש לקחת בחשבון את אורך הטקס והקהל שלכם.

הדרך הטובה ביותר לבחור רב היא לראות אותו במו עינכם ולאחר מכן לשבת עימו לפגישה קצרה, להרגיש את החיבור, לבחון האם אתם מרגישים בנוח עם הרב. לרוב הרושם הראשוני מהרב הוא הרושם הנכון, אם הוא מצא חן בעינכם בפגישה ראשונה וראיתם שהוא יודע להעביר טקס בצורה מעניינת אותה אנרגיה תהיה גם בטקס שלכם.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר