בחירת מקום לאירוע השקה

חברות רבות מקיימות אירועים עסקיים גדולים וראוותנים כאשר הן מוציאות מוצר או שירות חדש ורוצות להשיק אותו לקהל הרחב. אירוע ההשקה הוא האירוע הראשוני בו מוצג המותג החדש והוא לרוב מכוון לעובדי החברה למטרת הכרת המותג החדש ויצירת רגש הזדהות עימו. לבחירה נכונה של מקום יש השפעה רבה על מהלך האירוע וכן על הצלחתו ולכן יש לבחון בחוכמה תוך התחשבות במזג האוויר, קהל המוזמנים ומהלך האירוע.

איך לבחור אולם אירועים לאירוע השקה? אירועי השקה מתקיימים באולמות גדולים ומפוארים וזאת מכיוון שהאירוע עצמו צריך להכיל את מרבית עובדי החברה וכן להשאיר רושם של יוקרה וכבוד. לפני בחירת האולם המתאים יש להחליט על מהלך האירוע ועל הדברים שחשובים שיהיו. אירוע שרובו יכלול מצגות עדיף שיערך באולם אליו ניתן להכניס מסך ומקרן, כמו כן מומלץ לבדוק מראש שיש לאולם אפשרות לחבר אל המקרן.

אספקטים שונים באירוע אירוע פחות רשמי ומלווה בפעילויות שונות יכול להתקיים בגן פתוח כך שהעובדים ייהנו מהשמש והאוויר הפתוח, באירוע מסוג זה דוכני המזון יהיו בחוץ וכמו כן מתחמים שונים בהם פעילויות הקשורות לרוב למוצר.  אספקט חשוב נוסף אותו יש לבחון הוא מערכת ההגברה באולם. למרבית האירועי השקה מתלווים נאומים של כמה מראשי החברה וכדאי לבדוק מראש האם שומעים את המיקרופונים בכל האזור, בדיקה והכנה מראש יחסכו כאבי ראש ובזבוז זמן מיותר.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר