ניסוח הזמנות חתונה

ההזמנה לחתונה היא למעשה המפגש הראשון של האורח עם החתונה שלכם. ההזמנה מתארת את אופיו של האירוע ומרמזת האם הוא יהיה מסורתי, עכשווי, רומנטי. כיום זוגות רבים לא מתפשרים על הנוסח הסטנדרטי שהיה נהוג בעבר ומעצבים הזמנה המשקפת את אישיותם ואת סגנונם.

לניסוח ההזמנה יש כמה אופנים:

הזמנות קלאסיות- הזמנות הנעשות בדרך כלל לפי קטלוג הנמצא בבית הדפוס. ההזמנה הקלאסית היא עדינה, מעט מאוירת, מודפסת על נייר מיוחד. הכיתוב הוא סטנדרטי- מידע לגבי שעות קבלת הפנים והחופה בצירוף משפט כלשהו מהתנ"ך או הספרות.

הזמנות רומנטיות- ההזמנות אלו הן פיתוח של הסטנדרטיות והן יותר נוטות לכיוון ה"קיטש", ההזמנה מלווה בלבבות או רקע של שקיעה ומטרתה להכין את המוזמן לערב של רומנטיקה. הניסוח בהזמנה הוא יותר דרמטי, משפטי אהבה ארוכים ואף המידע נמסר בצורה רומנטית, שעת החופה למשל תתואר כ "נשבעים לעולמים".

הזמנות מאוירות- הזמנות הפונות לזוגות בעלי חוש הומור שרוצים להכין את אורחיהם לערב מהנה שמטרתו כיף. ההזמנות נעשות בדרך כלל ע"י מאייר ומציגות קומיקס של הזוג או פופ ארט המתאר את הערב שהולך להגיע. התוכן בהזמנות הוא יותר צעיר, דינאמי, משפטים שנונים המתארים את קיצם של חיי הרווקות.

הזמנות בעיצוב אישי- זוגות אשר רוצים להביא משהו מעצמם, דבר הייחודי להם יכולים לעצב את ההזמנה בעצמם. ההזמנה יכולה להיות בכל אחד מן הסגנונות אך היא מיוחדת ומקורית ומושפעת מאופיו של הזוג, סיפור חייהם או משהו אחר המייחד אותם. התוכן בהזמנה יהיה מעט יותר אישי, משפט הנוגע רק לזוג זה ולא יתאים לאף אחד אחר, הלצה לגבי אופן הצעת הנישואין או אופייה של הכלה.  

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר