אז מתי כדאי להתחתן?

שאלה זו מטרידה ישראלים רבים. יש בכל שנה 12 חודשים שהם בעצם 4 עונות פחות או יותר. לכל עונה יש את הבעיות שלה, את היתרונות שלה ואת החסרונות שלה. יש חודשים שיותר קל להתחתן ויש כאלה שיותר יקר להתחתן. יש מועדים בעייתיים ויש מועדים סמליים שיכולים להוסיף לחתונה ולשדרג אותה. הבחירה בתאריך המדויק של החתונה זה לא דבר קל, יש זוגות שמתדיינים על כך חודשים רבים בטרם החתונה וגוררים אחריהם אל הויכוח את כל המשפחה בערך.

קיץ או חורף?
אז מה בנוגע
לחתונה בקיץ? במידה ואתם רוצים בתקופה הצפופה ביותר והעמוסה ביותר לכו על הקיץ – תרוויחו אווירה יותר כיפית ומזג אוויר מצויין. אבל ייתכן ותשלמו הרבה יותר ותאלצו לארגן הכל בצורה קשה יותר. במידה ותחליטו ללכת חורף אז גם כאן יש יתרונות וחסרונות. החורף יהיה לכם זול יותר ויש שיגידו גם רומנטי יותר. מצד שני מזגי האוויר יכולים לתעתע בכולם ואף להשאיר אורחים רבים בבית. את מזגי האויר כנראה שאף אחד כבר לא יוכל לצפות.

מה לגבי חודשי השנה?
ספטמבר זה החודש המבוקש ביותר. במידה ותרצו להתחתן בספטמבר, תצטרכו לתכן את זה זמן רב לפני. תקליטנים וצלמים טובים יהיו עמוסים באותה תקופה ועל כן כדאי להזמין מראש. גם יוני נחשב לחודש לא רע וכמובן גם אוגוסט ויולי. מה לגבי חודשי החורף? במידה והחלטתם לא להתחתן בקיץ, ייתכן ועדיף לעשות את זה בחודשי האביב או הסתיו. מה לגבי חודשים אסורים על פי ההלכה? לג בעומר זה תאריך בעייתי. אמנם מדובר באמצע האביב, אך לצערכם לא תוכלו להתחתן בתאריך הזה על פי ההלכה היהודית.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר