תכנון אירוע עצמאי – איך ניגשים אל המלאכה?

תחום האירועים הפרטיים רק הולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות, כאשר יותר ויותר אירועים המתאפיינים בעיקר בגני אירועים ובאולמות, הופכים לאינטימיים יותר או בעלי קונספט ייחודי ויוצא דופן דוגמת עריכת אירוע בחיק הטבע.

כאשר אנחנו ניגשים לעריכתו של אירוע שאיננו נעזר ביכולות המקצועיות ובציוד הקיים של אולמות האירועים, הרי שעלינו לקחת בחשבון מגוון רחב של פרמטרים שונים, ובראשם כמובן הציוד שילווה את החוגגים והחוגגות לכל אורך הדרך.

האם ניתן להיערך לאירוע עצמאית?

ראשית כל כן, מבחינת הציוד אכן ניתן להיערך לאירועים באופן עצמאי.

מספיק לערוך חיפוש קצרצר ברחבי המרשתת, כדי למצוא מגוון רחב של בתי עסק שונים השכרות ציוד במגוון רחב של נושאים לרבות מערכות הגברה, תאורה, גנרטורים וכן ציוד מתכלה החל מהפעלות וזוהרים לריקודים ועד לכלים חד פעמיים וכלי הגשה.

היכן מתחילה הבעיה? כאשר רוצים לשנע את הציוד על שלל גווניו השונים אל המקום המיועד, בין אם מדובר בסביבה הביתית ובין אם מדובר בחיק הטבע. הלוגיסטיקה היא ההיבט המורכב, היבט שיכול להיפתר בקלות על-ידי חברה מקצועית המוסמכת בהשכרת ציוד לאירועים.

סגירת אירוע בחיק הטבע ובסביבה הביתית

היבט נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא מיקום האירוע. נתחיל מן הקל אל הקשה.

סגירת אירוע בבית היא ללא ספק בחירה נוחה יותר, וזאת באם הבית אכן מאפשר לנו ליהנות ממרחב פעולה דוגמת חצר הבית. קחו בחשבון שלצד החוקים היבשים של החוק, ייתכן מאוד שהשכנים שלכם לא יהיו מרוצים.

טיפ חשוב שיכול לסייע הוא בדיקה באם ישנם שכנים על תינוקות ופעוטות. באם יימצא שאכן יש שכנים שיחושו באתגר לנוכח האירוע והרעש הרב, ייתכן ויהיה עדיף להעבירו למקום אחר, וזאת למען יחסי שכנות נעימים.

בחיק הטבע אנחנו אמנם לא מפריעים לאף שכן, אולם הרשות להגנה על הטבע פועלת כדי לצמצם את המוקדים שבהם ניתן לערוך מסיבות. דוגמה לכך היא בחופים השונים הפזורים באזור השרון. בחלק מן החופים לא ניתן לערוך מסיבה, כיוון שזהו אזור מרכזי עבור צבי ים. הרעש והתאורה, עלולים לפגוע בצבים ולפגוע בפוריותם.

חשוב אם כן, לוודא את האזורים בהם ניתן לערוך את האירוע המבוקש, וכן לבחון את הנושא בהיבט החוקי.

ביטוח הנוכחים

היבט אחרון וחשוב לא פחות הוא ביטוח האירוע. השכרת ציוד לאירועים או בחינה של אזור האירוע זה דבר אחד, הביטוח של האירוע זה דבר אחר לגמרי.

את הנושא יש לבחון בקפידה באשר למספר המשתתפים המגיעים לאירוע, וכן המיקום שלו. באם האירוע מתקיים במרחב הביתי, אז הרי שניתן להסיר כל חשש. בניגוד לכך, באם האירוע מתקיים בחיק הטבע, אז הרי שיש לבחון את הנושא באם יש צורך באבטחה או ביצירת ביטוח, וזאת על פי האמור בחוק.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר