קורסים שיאפשרו לך להתכונן לבד לכל אירוע!

זו יכולה להיות חתונה או אולי אירוע חברה, זו יכולה להיות בר או בת מצווה של ילדיך או ברית ובריתה; לא משנה באיזה אירוע מדובר, הרי שמרבית הסיכויים שברצונך להיראות במיטבך תוך שאת מקבלת את המוזמנים או תוך שאת בעצמך היא אחד מן המוזמנים באירוע.

באם מדובר באירוע חשוב שאליו אנחנו רוצים להתכונן כראוי, הרי שמרבית הסיכויים שנבקש להתכונן ולטפח את עצמנו דרך בניית ציפורניים מקצועית ועד לעיצוב השיער. בדיקה מהירה תגלה שמדובר בהוצאה שיכולה להסתכם בהון תועפות, ולא מן הנמנע שפשוט נהיה לקוחות שבויים שיהיו מוכרחים להידרש אל ההוצאות.

במאמר הבא ריכזנו עבורכן 2 קורסים מרכזיים שכדאי לכן להכיר. אל דאגה, לא מדובר בחודשים על גבי חודשים של לימודים קדחתניים :)

קורס בניית ציפורניים אונליין

שפשפת את העיניים למשמע העובדה שהקורס מתקיים באופן מקוון? מדובר בקונספט חדשני שיאפשר לך ללמוד כיצד לטפח את הציפורניים ולהגיע לכל אירוע נוצצת מתמיד, וכל זאת פרי עבודתך בלבד.

במסגרת לימודי בניית ציפורניים אונליין, תרכשי את הידע התיאורטי אודות מבנה הציפורניים, האנטומיה של כף היד, התאמת הצבע לסוג העור וצבעו, סוגי לק שונים ומכשורים.

הקורס כולל התנסות על אצבע מגומי שתאפשר יישום הפרקטיקה כבר במסגרת הלימודים, וכן פגישה יחד עם מדריכת הקורס כדי לקבל את התמונה המלאה.

תכנית הלימודים המקוונת מתאימה הן למעוניינות לרכוש מקצוע, והן עבור מי שמבקשת לחסוך מעצמה את התלות באשת מקצוע ושמעוניינת להפוך את הוויז'ן באשר לבניית הציפורניים שלה למציאות.

קורס עיצוב שיער

קורס עיצוב שיער נתפס על-ידי רבים כתכנית לימודים שמטרתה היא להכשיר לקריירה בלבד. ועם זאת, תופתעו לגלות שבמסגרת המכללות השונות והגופים שמעבירים תכנים בעיצוב שיער, ישנם גם מי שבוחרים ללמוד את התחום והכל למען עצמם ועצמם בלבד.

תכנית הלימודים מקנה ידע נרחב בטכניקות עיצוב, ושימוש בתכשירים שונים המסייעים לטיפוח השיער. מוצאת את עצמך פעמים רבות נלחמת למען הפיזורה הנכונה שתתאים לקראת האירוע המתקרב? בקורס שכזה תוכלי לרכוש את כל הטריקים והטכניקות שבהן משתמשים טובי המעצבים, וכן תחסכי לעצמך אלפי שקלים.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר