בחירה נכונה של ריהוט למשרד

עובדים מסורים מבלים במשרד לפחות שליש מהיממה וחשוב שסביבת עבודתם תהיה נוחה, נעימה ומזמינה. בכל משרד יש ציוד מגוון המשמש את העובדים לפעילות השוטפת. הרהיטים הינם בין הפריטים הדומיננטיים ביותר בגלל השימוש הרב בהם והנפח שהם תופסים. בחירה נכונה של ריהוט איכותי למשרד חייבת להיעשות על פי שיקולים חשובים, ובראשם, הצורך ואופי השימוש בהם.

שיקולים אחרים הם  גודל המשרד, העיצוב הפנימי הקיים בו, החלוקה הפנימית ועוד. ברור הוא, שקיימים רהיטים שלא ניתן לתפקד בלעדיהם  והם השולחנות והכיסאות, הארונות והשידות. אבל במשרדים רבים מוצאים כורסאות המתנה מהודרות, ברים למשקאות, כסאות מעוצבים לפינות ישיבה, כורסאות המתנה מעור ועוד. כל רהיט בהתאמה לאופי המשרד.

ריהוט לשימוש שוטף

שולחנות חייבים להיות בעלי פלטות רחבות על מנת שניתן יהיה להניח עליהם ציוד משרדי, ניירת, מסך מחשב וכדומה, וכן, מותאמים לסביבת עבודה ממוחשבת. הכיסאות נוחים לישיבה ארוכה, מרופדים, ארגונומיים ומתכווננים. במשרדי קבלת קהל יהיו בלובי שולחנות וכסאות המתנה. במוסדות ציבוריים הכיסאות יהיו ללא ריפוד והשולחנות נמוכים, יחסית, להעמדת משקאות, כוסות שתייה, ציוד אישי וכדומה. בכל משרד יש פינות ישיבה ומטבחונים בהם ניתן יהיה למצוא ריהוט מפלסטיק או ממתכת הקלים לתחזוקה ולניקוי. לעיתים, כיסאות גבוהים בצמוד לדלפק ארוך צמוד לקיר ועוד.

חומרים מגוונים

ככלל, הריהוט עצמו יהיה עשוי מחומרים מגוונים כאשר הנפוצים ביותר הם העץ לסוגיו. יחד עם זאת, ניתן למצוא רהיטי פלסטיק, מתכת, זכוכית ועוד. ניתן לבחור רהיטים השונים בעיצובם בהתאמה לחדרי מנהלים ולחדרי הפקידים מהדרג הנמוך ביותר. במשרדים רבים מעוניינים בהפרדה כזאת למען הרושם, המעמד,  השליטה וכדומה. רהיטי חדרי מנהלים יהיו נאים ומעוצבים, חלקם יוקרתיים מעץ טבעי ואחרים עם שילובי חומרים  כמו: רגלי מתכת ופלטת עץ, פלטת זכוכית עם רגל עץ ועוד. ניתן למצוא רגליים ישרות, אלכסוניות, מעוגלות עם פלטות אובאליות ומלבניות ועוד. בחדרי מנהלים מקובל גם להצמיד שולחן טי, וזאת, לישיבות רבות משתתפים.  חדרים אלו כוללים גם ציוד מולטי מדיה להקרנת מצגות, לשיחות ועידה ועוד.

התאמה לעיצוב

הריהוט חייב להתאים לגודל המשרדים והחללים, וכמובן, לקו העיצוב שלו. הרצון והצורך הם שהרהיטים יהיו פונקציונאליים. במשרד מרווח ניתן להעמיד שולחנות עם פלטות רחבות, ארונות לאחסון קלסרים, ספרים וכתבי עת, שידות עם מגירות לציוד משרדי ולהעמדת מכשירי פקס משולבים עם מדפסת ומכונת צילום ועוד. במשרדים צפופים יש צורך למצוא רהיטים צנועים יותר אשר יותירו מרווח למעבר נוח. השיקול החשוב האחר הינו בחירת צבעי הריהוט והריפודים וניתן לעשות התאמות נאות. רהיטים מגיעים בצבעים סולידיים של לבן, שחור ואפור או עם צבעים חיוניים מעט יותר כמו מהגוני ועוד. ריפודי הכיסאות מגיעים במגוון צבעים. חברת שיווק מחזיקה ברשותה את כל המבחר הזה. ברשותה יש ריהוט סטנדרטי והיא אף יכולה ליצור ריהוט לפי הזמנה.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר