טיפים למציאת הקייטרינג המושלם

עם יד על הלב, מה אתם הכי זוכרים מהאירוע האחרון שהייתם בו? אם זו חתונה אז מרבית הסיכויים שאת המוזיקה ואת האוכל, ואם זה אירוע שמחה אחר, אז ככל הנראה שהאוכל הוא הדבר היחידי שעוד מהדהד בראש. שירותי קייטרינג הם דרך מעולה להבטיח כי האורחים אכן יקבלו חוויה בלתי נשכחת והם מאפשרים לנו להגיש אוכל טרי, טעים ובמגוון רחב של סגנונות. אז אם גם אתם מחפשים אחר שירותי קייטרינג, הנה כמה טיפים חשובים שכדאי להכיר במציאת השירות המתאים ביותר עבורכם.

חפשו אחר המלצות באינטרנט

אין דרך טובה יותר להכיר את שירותיו של עסק כזה או אחר. מספיק שתרשמו את שם העסק ומרבית סיכויים שהוא יופיע לכם בתוצאות החיפוש שבצד עם שם, טלפון, שעות פעילות וביקורות גולשים. גוגל מאפשרים לכל הגולשים לכתוב את רשמיהם ממקום כזה או אחר בדירוג כוכבים ועם מלל חופשי. הקפידו לקרוא ולעבור על ביקורות באשר לשירות הקייטרינג שמעניין אתכם. היו סמוכים ובטוחים שתוכלו למצוא שם לא מעט מידע!

הקפידו על שירות הקרוב לאזור הפעילות

לא הייתם רוצים שהאירוע יתחיל שלא כמתוכנן ובטח שלא כאשר מדובר באוכל. לכן, הקפידו תמיד על התקשרות מול חברת קייטרינג הממוקמת בסמוך לאזור האירוע ושלא תאחר ולו בדקה אחת. הקפידו על נותני שירות שממוקמים באזור או בערים הסמוכות לו. כך לדוגמה, אם תחפשו אחר קייטרינג כשר למהדרין בירושלים אז הרי שכדאי מאוד להסתמך על חברה הממוקמת בעיר ושלא תאחר בשל פקקים ובעיות תנועה על כביש 1. אך אם אתם מחפשים קייטרינג בראשון לציון, כאן כבר ניתן יותר להסתמך על נותני שירות מערים סמוכות שכן הגישה יותר קלה.

בדקו מה החברים ובני המשפחה אומרים

בישראל כמו בישראל תמיד יהיה מישהו שמכיר מישהו, ומרבית הסיכויים שאם חברינו לא נעזרו בשירותי קייטרינג, אז ישנם בני משפחה אחרים שיכולים לברר זאת בשבילנו. זהו כלל ברזל וחשוב במיוחד – הקפידו תמיד להסתמך יותר על המלצות מאדם קרוב מאשר אוסף של המלצות באינטרנט. איננו יודעים מי הם האנשים שהמליצו וישנם בעלי עסקים שאף נעזרים בהמלצותיהם של חברים. בקשו לשמוע רשמים וחוויות ונסו לרדת לפרטי פרטים עם שאלות דוגמת: אופי השירות עבור המוזמנים, מידת המבחר, רמת הטריות של המנות השונות, רשמיהם של האורחים עם תום האירוע, התנהלות שוטפת טרם האירוע ולאחריו ועוד.

לסיכום

מציאת שירות קייטרינג טוב לא חייב להיות משימה מורכבת ומספיק שנערוך מחקר קצרצר כדי שנמצא את המתכון לאירוע המושלם!

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר