גנים לאירועים קטנים

היכן להתחתן ? יום החתונה הוא יום מרגש אשר מלווה בציפיה רבה, התרגשות ותהיה. לפני החתונה יש עשרות דברים שיש לתכנן, את מי להזמין, איזה אוכל להגיש, איזה תקליטן להביא ועוד. אחת ההחלטות הגדולות והמשמעותיות היא היכן להתחתן. באופן כללי ישנן שתי אופציות- האחת מקום סגור, מקורה והשניה גן ארועים פתוח. יש סיבות שונות לבחור כל אחת מהאופציות הנ"ל.
חתונה באולם ארועים מקורה
לחתונה באולם מקורה מספר סיבות ויתרונות. בתקופת החורף ובמזג האוויר קר לא ניתן לקיים חתונות וארועים במקום פתוח ולשם כך ישנם אולמות וגני ארועים מקורים. חלק מהגנים הפתוחים עוברים הכנה לחורף ומכסים עצמם במבנה ארעי כלשהו. כמו כן לעיתים גם בקיץ יש עדיפות להתחתן במקום סגור בשל מזג האוויר החם והלח ששוכן במחוזותינו. במקומות מקורים ניתן לשלוט על הטמפרטורה ועל התפאורה ברמה גבוהה יותר מאשר במקום פתוח ולכן לפעמים חלק מהזוגות יעדיפו חתונה באולם סגור.
חתונה במקום פתוח
חתונה במקום פתוח היא לרוב מבוקשת יותר מאשר באולם סגור בתקופות האביב והקיץ. גני הארועים הפתוחים מתהדרים בצמחיה רבה ובריח פרדסים נעים. בחלק מהמקומות יש אגם מלאכותי שמוסיף אווירה וחן לאירוע וליום החתונה. לרוב במקומות פתוחים ניתן להכיל קהל רחב יותר ומספר רב יותר של מוזמנים. חשוב להכין עצמכם מבעוד מועד לחתונה במקום פתוח ולבדוק את מזג האוויר, האם יתכן גשם, כיצד לצייד את המקום וכדומה.
ואם כבר בחתונה במקום פתוח עסקינן, הרי שגם אפשר לשקול את ביצועה של חתונה בשטח. חשוב לקחת בחשבון שמדובר באירוע שמצריך תכנון מוקפד מראש, וכן בדיקה מול הרשויות באשר לאישור קיום המאורע וביטוח הנוכחים. מוטב גם לחפש אחר חברות המספקות שירותי קייטרינג בשטח ושהתמקצעו בנושא.
כיצד נקבע מחיר המקום ?
ישנם עשרות שיקולים להצעת המחיר שתקבלו מהגנים השונים. בראש ובראשונה העלויות תלויות בתאריכים בהם הזוג בוחר להתחתן. עבור זוג שרוצה לערוך חתונה בקיץ בה הביקוש הוא גבוה ביותר יתכן שהעלויות יהיו גבוהות בעשרות אחוזים, לעומת זאת זוג שבוחר להתחתן בינואר יזכה במחירים נוחים יותר. למיקום גם כן יש משמעות בקביעת העלויות. גן אירועים במרכז יעלה יותר מגן אירועים בצפון וכדומה. חשוב לשכלל היטב את כל מרכיבי התקציב לפני שסוגרים על מקום.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר