מתחתנים? גן אירועים או אולם אירועים

אירוע משפחתי הוא לא עניין של מה בכך. אם זה בר מצווה, חתונה או ברית מילה, רובנו חושבים שהחוויה תהיה ייחודית ותשאיר סימן כזה על האורחים בעוזבם את המקום. בקיצור – אירוע זה יהיה כיף ומהנה מצד אחד, ומצד שני שלא יגרום לנו לפשיטת רגל. כיום עומדות בפני מארגני האירוע שני מקומות פופולאריים: גן אירועים ואולם אירועים.

אווירה כפרית
בשנים האחרונות אנו עדים לתופעה של נרחבת שבה זוגות צעירים רבים מעדיפים למסד את הקשר בין קירות האולמות. עבור רוב האנשים, גני אירועים נחשבים איכותיים יותר מאולמות וזה ממספר סיבות: בגני אירועים יש חללים גדולים יותר – כך שיש יותר מקום לכולם, גני אירועים בדרך כלל מציעים את קיום האירוע בסביבה כפרית עם צמחייה ואווירה של גן עדן. כתוצאה מכך, גני אירועים הרבה יותר יקרים בהנחה שהרמה היא אותה הרמה.

עליה וקוץ בה
גני אירועים פתוחים לאורך כל השנה אולם, ארגון של אירוע עם אורחים רבים במהלך החורף יכול להתברר כבעייתי. מספר גני אירועים מציעים אפשרות לערוך אירועים בתקופת החורף הגשומה, אולם מספרם מצומצם וכן, לחלק מהאנשים, חתונה בגן אירועים סגור וממוזג, פוגעת בחוויה הכוללת. כאמור, גני אירועים פתוחים מעניקים לחתונה חוויה ייחודית אשר כול כלה חותמת עליה.
 
אולם האירועים
כפי שכולם ידועים, ארגון אירוע כמו חתונה הוא עניין של עלויות וכמות אנשים שמעורבים בעניין. לכן, מומלץ לערוך סקר שוק לפני שסוגרים על מקום  האירוע. כאשר עושים סקר שוק, יש לקחת בחשבון פרמטרים כגון מספר מקומות חניה, מרחק הליכה בין האירוע לחניה, גודל המקום, איכות המוזיקה, האם מוצע קייטרינג וכן גישה לנכים. לסיכום, הפקה של אירוע זה עניין של תקציב והעדפה אישית, אם אווירה פסטורלית היא הכי חשובה, אז לא תרצו לוותר על גן אירועים, אם הכסף הוא הבעיה העיקרית, תרצו אולם אירועים קטן.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר