מקומות לאירועים קטנים

לפעמים אנחנו רוצים לחגוג את השמחות הגדולות של החיים במעגל אנשים מצומצם ואינטימי, שבו אין מניירות מיוחדות והפקות ענק אלא שחוגגים את האירוע נטו. משפחות מצומצמות שמעוניינות לשמור על הפרטיות באירועים כמו יום הולדת או מסיבות קונספט שונות, משפחות שמעוניינות לחגוג את אירוע הברית בצורה שקטה במתכונת לא רועשת, עסקים קטנים שעושים אירוע חברה כמו ערב הוקרה, כנסים שונים כאלו ואחרים ועוד. באירועים מהסוג הזה, רצוי למצוא מקום קטן ונעים כמו למשל אולם או גן אירועים קטן. זו הסיבה שכשמציעים גן פתוח לאירועים, חשוב מאוד להגיע למקום פיזית ולבדוק את התאמתו.

לרקום אירוע לפי מי שמגיע
מי שיגיע לאירוע ישנה במידה רבה את ההיערכות לאירוע. לדוגמה – אם מדובר בסבתא או בחבר טוב שמגיעים על כסאות גלגלים וזקוקים לדרך נגישה החל מהחניה, דרך השביל ועד לגן האירועים, אם זה משום שיש לחתן האירוע אלרגיה לצמחיה שנמצאת במקום או שמדובר בכלל בעונה הגשומה שבה רצוי לבחור מקום מקורה שיכול להכיל בבת אחת את כל האנשים ועוד.

איזה אירוע חוגגים?
עכשיו אפשר להתייחס לסגנון האירוע שצריך להיות: האם מדובר בחתונה, בכנס עסקי, ביום הולדת או בכל עניין אחר? על פי סגנון האירוע וההפקה שלו בוחרים את המקום. כשמדובר בחתונה – במצב הוא מעט שונה, מפני שחשוב לארגן מקום לחופה – כזה שכל המוזמנים יוכלו להשקיף ממקום מוצאם אל המתחתנים. בשאר המקרים ניתן לסדר את המקום לפי הצורך.

ומי ישלם? שולמן ישלם?
המחיר הוא ללא ספק חלק משיקולי בחירת המקום. מי שמשלם וודאי יעשה לכמה גני אירועים השוואת מחיר, כדי להיות בטוחים שמצאנו את העסקה הנכונה במחיר הטוב ובזמן הנכון, הרי גם לתזמון ישנו קשר לתמחור ויש לקחת זאת בחשבון

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר