מה עדיף – אולם אירועים או גן אירועים?

אלו שהולכים להתחתן בקרוב ועדיין לא מצאו מקום לחתונה, רצוי שימהרו, במיוחד אם מדובר בעונת הקיץ. בחירה של מקום לחתונה בשלב מוקדם יחסית תביא בעיקר ליתרונות, כמו – מחיר נמוך או היערכות מלאה ומוקדמת לכל הצרכים של החתונה. מפנים את כל אנשי המקצוע למקום, הם יכולים להיערך בהתאם על פי כמות האנשים, הדרישות המוסיקליות, סגנון ההפקה. יש כאלו שיבחרו להתחתן באולם ויש כאלו שיבחרו דווקא בגן אירועים. זה תלוי בגורמים רבים, מכמות האנשים, זמינות האולם ואפילו העונה שבשנה.

גן אירועים או אולם אירועים?
אין תשובה אחידה – הכול עניין של טעם ושל הזדמנות שמתאפשרת תודות לתזמון. כפי שאמרנו עוד קודם, רצוי "לתפוס את החתול כשהוא עוד קרוב" ולשריין תאריך – באולם או בגן- לתאריך הקרוב ביותר. בכל אחת מן הבחירות יש יתרונות או חסרונות. אולם מאפשר חסינות מפני מזג האויר – לחום של חתונה בקיץ או לקור, בדרך כלל אולם הוא חלל אחד גדול ולא מחולק כמו גני אירועים שונים ולכן קל למצוא ולהתמצא במקום.

למה גן אירועים?
הטרנד האחרון הוא לעשותאירוע בגני אירועים – אולי משום הרומנטיקה שבלהתחבר יותר לטבע, אולי בגלל הריחוק שמכל הסביבה הרועשת, אולי זה הריח המשכר של הצמחיה או הירוק שבעיניים. בגני אירועים אפשר להפעיל זיקוקין שיעופו אל- על והרבה פעמים מקום לכולם ביחד.

אפשר להתייעץ גם עם ההורים
סביר להניח, שההורים משלמים את דמי האירוע, או לפחות חולקים אותם כמתנת "דרך צלחה" בחיים. היות וחלק מהאורחים גם שלהם, אפשר לשאול את ההורים ולהבין מה יכול להתאים לאנשים שמשתתפים בשמחתכם. יכול להיות שצריך להתחשב בעוד פרמטרים כמו למשל קייטרינג הבית או נגישות של אנשים בתוך המקום ועוד.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר