מה חשוב שיהיה בגן אירועים?

אירוע ענק כמו חתונה או כנס להמונים זקוק למקום גדול ונעים שמארח את כולם באופן שווה ומהנה, אולם ישנם כמה פרמטרים שחייבים להתעכב עליהם מראש, עוד לפני שמזמינים אנשי מקצוע נוספים. קודם כל על מנת לשים את האצבע על מקום נאות לבילוי של הערב שלכם, מוצאים מקום שהוא ממוקם גיאוגרפית קרוב לכולם או לפחות לרוב האורחים, על מנת להבטיח שרובם הגדול אם לא כולם יגיעו. חשוב שהמקום יוכל להכיל את כל האנשים (אפילו אם בסוף "מתנדפים להם" עוד כמה אחוזים בודדים מהרשימה), ושיענה על הצרכים של הקהל.

מה בודקים במקום?
כשמגיעים למקום ונמצאים שם, זו הדרך הטובה ביותר להרגיש את ההתאמה של המקום ושל הצוות לאירוע. מגיעים למקום ומקבלים מעט יותר מושג לגבי הנגישות שבמקום – מספר מקומות חניה ומרחק ההליכה מן החניון לאירוע, נגישות של בעלי צרכים מיוחדים אם יש, הדברה והיגיינה – האם המקום מוסדר עד לפרטים הקטנים, ונראה מטופח? האם יש "שטחים מתים" בגן אירועים שאפשר היה להסתדר גם בלעדיהם ולקבל הנחה במחיר?

ממה להזהר בבחירת גן אירועים?
גן אירועים הוא מקום שנמצא בטבע, ולא תמיד המבנה בעל רישיון. יכול להיות שהעסק נמצא כעת בתהליכי רישוי במועצה המקומית ולכן אין עדיין רישיון, אולם מה שחשוב זה לקלוט מידע לגבי אותו הגן מידי אנשים אחרים – המלצות, אתרי אינטרנט ועוד, ולהבין אם ישנן בעיות מסוימות במקום עצמו או לרישוי העסק שלו.

עד כמה המקום מאובזר?
יש מי שאוהב פירוטכניקה, ויש מי ששם לב לדברים הקטנים והבסיסיים שהופכים את המקום לחמים ולנעים, כמו למשל – מה מראה השירותים, כמה הם רחוקים מהאירוע, וכאם ישנן אקסטרות מיוחדות שאינן כלולות בחבילה הבסיסית המוצעת. אם למשל עושים אירוע לעובדים בן אירועים וזקוקים למקרן, לקייטרינג מקומי או לכל דבר אחר – אלו יכולות להיות האקסטרות שהופכות את המקום למבוקש.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר