גן אירועים בדרום- לא רק לתושבי הדרום

אווירה ואסתטיקה ייחודיים לדרום - אירוע הנערך בגן אירועים בדרום נותן תחושת נוחות, מרווח והרבה מקום למוזמנים. מדובר במקום פתוח תחת כיפת השמים, מה שמעניק אווירה חלומית. בעזרת המרחבים הגדולים נוצרת הרגשה של נוף מרהיב עם מראה פסטורלי, אסתטיקה, יופי, יוקרה ועיצוב מרשים ביותר. בזכות הכבישים המהירים ניתן כיום להגיע לכל מקום בארץ, כולל איזור הדרום, בפרק זמן מאוד קצר, מה שמעניק גישה נוחה למוזמנים. הגן מספק חניה גדולה ומרווחת שיכולה להכיל כמות גדולה של רכבים ולא מגיעים למצב שצריך לחפש חנייה, אלא ישר מחנים את הרכב ונכנסים.

מחירים
העלות היא נמוכה יחסית (ברוב המקרים) לעומת גן אירועים במרכז הארץ. מארגני האירוע יכולים ליהנות ממחירים נוחים מאוד ולארגן אירוע אקסקלוסיבי ביותר, לעומת המחירים הגבוהים המוצעים במרכז הארץ שהרבה פעמים לא ניתן לעמוד בהוצאות. בנוסף, הספקים בתחום זה קובעים מחירים סבירים מאוד והגיוניים ועושים את ההתאמה לקהל המוזמנים לכל אירוע בנפרד. טווח המחירים המוצע בגן אירועים כולל לרוב את המנות, תאורה וסאונד. ענייני עיצוב השולחנות, החופה וכדומה דורש תוספת תשלום.

דגשים וטיפים קטנים
כאשר אתם באים לבחון את המקום יש צורך לשים לב האם המקום מסודר ונקי, האם המקום באמת יכול להכיל את מספר המוזמנים שלכם (יש לבקש שיראו לכם את סידור השולחנות ומיקומם על דף סקיצה!), האם מערכות הסאונד והתאורה הן מקצועיות ואין בעיה של אקוסטיקה וכדומה. צריך לבחון גם את רמת השירותיות של המלצרים במקום, לבדוק שהם סובלניים מאוד ולא ממהרים לפנות את הצלחות בטרם עת. כדאי להגיע למקום ולראות כיצד האירועים מתנהלים, האם יש תיאום בין הגורמים השונים והאם יש סדר. 

שירות עצמי או שלא?
הגשת האוכל לשולחן על ידי מלצרים זה מאוד נוח למוזמנים ומאוד מחמיא להם שמישהו משרת אותם. בנוסף, ההגשה מאפשרת סדר וארגון ללא תורים מיותרים ובלגן. הדרך הזו הרבה יותר אסתטית ויפה ויוצרת תחושת נוחות ורוגע אצל המוזמנים שיודעים שעוד רגע מישהו ייגש אליהם וישאל אותם איזה מנה הם מעוניינים. לעומת זאת, בופה נותן הרגשה של עושר ומגוון במנות, כל אחד מהמוזמנים לוקח את המנה והכמות הרצויים לו. הם יכולים לגשת שוב ושוב לאותה עמדה ולקחת להם מנות ללא הגבלה כלשהי.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר