איך מתחילים לחפש גן אירועים

המשימה הקשה ביותר של כל זוג צעיר העומד בפני חתונה היא לבחור איפה מתחתנים. השאלה הראשונה היא להחליט האם להתחתן בגן אירועים או באולם אירועים. לאחר שצולחים בהצלחה את ההחלטה הזאת בהנחה שהזוג בוחר בגן אירועים כמו רוב הזוגות בישראל, נשאר רק להחליט איזה מבין שלל גני האירועים ברחבי המדינה זה יהיה. האם יהיה זה גן אירועים בתל אביב, או אולי גן אירועים בצפון?

כמה עולה להשכיר גן אירועים
כמובן ששאלת המחיר היא מרכיב חשוב ומרכזי בכל החלטה על אירוע כלשהו בגן אירועים. מחירי גני האירועים משתנים בהתאם לאיכותו של הגן, ליוקרה שהוא משדר ולמיקום שלו. גני אירועים באזורים יוקרתיים ואטרקטיביים במיוחד כמובן שעולים יותר כסף. בנוסף לכך יש משמעות רבה מאוד למועד בו נבחר לחגוג את האירוע שלנו שמשפיע גם על המחיר.

מועד האירוע בהשוואה למחיר
ידוע היטב בסצנת האירועים כי המחיר שגן אירועים קובע עבור ההשכרה משתנה בהתאם לתאריך וליום בשבוע. למשל, ידוע שחגיגה בגן אירועים ביום חמישי עולה יותר מאשר השכרתו של אותו גן באותם תנאים באמצע השבוע. יום חמישי הוא יום יותר מבוקש מבחינת הרבה אנשים והביקוש הגדול לאירועים ביום חמישי מוביל לעלייה במחירים. כמו כן יש ביקוש גם לתאריכים אטרקטיביים כמו שישי ביוני או חמישי במאי או האחד עשר בנובמבר 2011.

עיצוב של גן אירועים
בנוסף לאירוע מציעים גני אירועים רבים גם שירותי עיצוב בתוספת תשלום כמובן. העיצוב יכול לכלול עיצוב של שולחנות האורחים, עיצוב חופה באופן מיוחד ומהודר ועוד שלל עיצובים שהופכים את האירוע להרבה יותר יוקרתי ואיכותי לעין. בדרך כלל גני אירועים מחזיקים מעצב פרטי משלהם אך ניתן גם להביא מעצב מטעמנו.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר