איך לבחור אולם או גן אירועים לחתונה

כאשר בוחרים גן אירועים או אולמות חתונה לטקס החתונה המרגש שלכם יש להתחשב במספר גורמים חשובים. ראשית כל יש להחליט באיזה אזור רוצים לערוך את האירוע. חשוב שהאזור יהיה קרוב מבחינה גיאוגרפית עבור כל המוזמנים, או לפחות עבור רובם. שנית, יש להחליט מראש מה כמת המוזמנים לאירוע. ישנם אולמות או גני אירועים רבים אשר מספר האנשים אותו הם יכולים לארח הוא מוגבל. דבר חשוב נוסף הוא כמה כסף אתם מקציבים למנה. מחיר המנה הוא הקריטריון העיקרי המרכיב את המחיר שגובה אולם האירועים והכול נמדד לפיו. לבסוף יש לקבוע תאריך לאירוע. ידוע שחודשי הקיץ יקרים יותר מחודשי החורף וגם לימות השבוע יש משמעות נוספת. חתונה ביום חמישי עולה יותר מחתונה באמצע השבוע.

מה חשוב לבדוק לפני שסוגרים?
אחד הדברים שחשוב מאוד לבדוק לפני שסוגרים עסקה עם גן או אולם אירועים הוא האם המקום פועל ברישיון. בישראל כיום פועלים מקומות רבים ללא רישיון וללא היתרי בטיחות וכל מה שדרוש על מנת לארח כמות גדולה של אנשים. לא פעם שמענו על מיקרים בהם אולם האירועים או הגן נסגרו מספר ימים לפני החתונה כאשר הכול כבר ערוך ומוכן, והחתן והכלה המיועדים נותרו ללא מקום לערוך בו את חתונתם ובלי אפשרות לבטל לאחר ששלמו לגן מראש וגם לכל ספקי המשנה.

מה כדאי גן או אולם?
בהחלט כשמדובר בחתונה זוהי שאלת השאלות. לכל אחד מן האפשרויות יתרונות וחסרונות משלו, וצריך לעשות שיקול. גן אירועים הוא אמנם ייחודי, ירוק ומשרה אווירה נעימה של טבע ויופי, אבל אין בו בקרת מיזוג ולכן עלול להיות חם מדי או קר מדי לאורחים. זהו היתרון של אולם על פני הגן למרות שהוא סובל מאווירה מיושנת מעט. הפתרון הטוב ביותר הוא לשלב בין השניים.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר