אולם מחירים

מסיבת חתונה היא לא עניין זול כלל וכלל. ההוצאות הרבות על אולם אירועים, נותני שירותים והוצאות עקיפות כאלה ואחרות מנפחות את התקציב וגורמות לעיתים לבזבוז כסף רב. לעיתים מצליחים בני הזוג לכסות ולצמצם את ההוצאות בעזרת תשלומי המתנות מן המוזמנים לאירוע אבל לא תמיד כך הדבר. בכדי שלא להיקלע לחובות כבדים בעקבות חגיגת המאורע המשמח יש לתקצב את הוצאות החתונה כראוי ולבדוק מחירים של סעיפי התקציב. מכיוון ששכירת האולם הינה ההוצאה הכבדה והמשמעותית ביותר, חשוב לשים דגש בבחירתו ולבדוק היטב את מגוון האולמות הרלוונטיים הנמצאים בשוק ואת המחירים שמציע כל אולם. 

פרמטרים משפיעים 
על מחירי האולם יכולים להשפיע כמה משתנים עיקריים. המיקום הגיאוגרפי של האולם יהיה אחד מהם. על פי רוב, אולמות הממוקמים במרכז הארץ ונמצאים בקרבת איזורי מגורים שונים ודרכי הגעה ראשיות יהיו יקרים יותר מכאלה הנמצאים בצפון או בדרום הארץ. למרות שישנם אולמות אירועים יוקרתיים ויקרים גם במקומות מרוחקים מן המרכז, יש לבחון את הדברים בהתאם כמובן למיקום הגיאוגרפי ממנו יגיע רוב הקהל המוזמן לאירוע. הפרמטר השני והחשוב בבדיקה הוא סוג מנת האוכל והטיב שלה. בעניין זה הבדלי המחירים בין אולם לאולם לא אמורים להיות גדולים אך בחישוב מספר מנות רב יכולים להיות הפרשים ניכרים. יש לבדוק האם ישנה סיבה לייקור המנה באולם מסויים על פני אולם אחר (חומרי גלם טובים יותר, מקצועיות של השף וייחודיות המנות ועוד).

בודקים ומחליטים
לפני שתיפול ההחלטה על האולם בו אתם בוחרים חשוב לבקר בו ולראות בפועל את התמורה לכסף המשולם. לעיתים מה שנראית כעסקה זולה ומשתלמת מתבררת בפועל כתמורה עלובה ודלה ולכן יש לטעום את המנות, לבדוק את העיצוב וצורת ההגשה שמציע האולם ולהיות בטוחים שתקבלו את שתרצו ביום החתונה, גם אם תידרשו לשלם בעבור התענוג מעט יותר.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר