איך לבחור אולם או גן אירועים לחתונה

לבחירת מקום אירוע החתונה יש להקדיש זמן ומחשבה, שכן הוא יכול לקבוע במידה רבה את הצלחת האירוע. בכדי לבחור נכון, כדאי לבחון כמה פרמטרים חשובים תחילה: המיקום הגיאוגרפי של גן האירועים או האולם צריך להתחשב באיזור המגורים של רוב המוזמנים לאירוע כך שיהא קל עבורם להגיע ולחזור ממנו. נוסף על כך יש להתחשב במספר המוזמנים המתוכנן לאירוע ולבדוק שהמקום ערוך לכמות כזו. לעיתים ניתן אף להשיג מחירים טובים יותר ככל שכמות המוזמנים עולה ויש לקחת בחשבון את התקציב העומד לרשותכם עבור כל מנה. ולבסוף, תאריך האירוע הוא נדבך חשוב שיכול גם הוא להשפיע על המחיר – קיץ מול חורף, ימי אמצע השבוע או יום חמישי, תקופות חג ואיסורי דת שונים ישפיעו באופן ניכר על המחיר.

בוחרים מקום
לאחר שבחנתם את כל הפרמטרים תוכלו לבחור ולבחון את האולם אירועים או הגן אירועים שתרצו מתוך אלה הקיימים. גם כאן יש מספר אלמנטים חשובים לבדיקה: ראשית יש לוודא כי המקום מחזיק ברישיון עסק תקין ועובד על פי חוק. מומלץ לבדוק את התקינות של המכשור והבטיחות במקום לרבות מערכת הסאונד שלא תעלה על עוצמת הרעש הקבועה בחוק ולא תגרום נזק אקוסטי. מקום עם מערכת אקוסטיקה טובה יבלום את הרעש כראוי ויספק עוצמת שמע נקייה ואיכותית. עניין הרעש מגיע גם מהסביבה וחשוב לבדוק שאין רעשים סיבתיים מטרידים (מטוסים, רכבות, אולם אחר בקרבת מקום) וכן שאין שעות המגבילות את האולם בעוצמת המוסיקה לאחר שעה מסויימת. אולמות רבים פועלים יחד עם ספקי שירות שונים במין חבילה, ומחייבים אתכם להשתמש בשירותיו של תקליטן או חברת קייטרינג מסויימת. זכרו כי אינכם חייבים להסכים לכך.

גן או אולם
הבחירה בין השניים משלבת יתרונות וחסרונות. תצטרכו להחליט אם אתם מעדיפים את חיק הטבע והאווירה הייחודית של גן אירועים אך להיות חשופים לגורמים מפריעים כמו חרקים והפתעות מזג האוויר או לבחור באולם סגור שיספק הגנה ומיזוג אך לא יכלול אלמנטים מן הטבע.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר