רשימת גני אירועים

לאחרונה שומעים על יותר ויותר גני אירועים שנפתחים בקול תרועה רמה במקומות שונים בארץ. כולם מהווים אטרקציה לחוגגים, משום שהינם מצויים על פי רוב בקרבת הטבע, ואין יותר ממתקן פסטורלי מסב שלווה שבו האירוע הגדול של חייכם שיטעים את האירוע בתבלין הנכון. בין אם זו חתונה ביום שישי,  חתונה באחד מערבי אמצע השבוע ובכל יום במהלך השנה זהו אירוע שניתן לחגוג אותו בגני אירועים. השטח הפתוח אמנם מבטיח מצד אחד מקומות אירוח רבים, אולם בעונות הגשמים או בחמסינים החמים השטחים יכוסו בחופה מקורה ולעתים גם שקופה כדי שעדיין הטבע יהיה חלק בלתי נפרד מכל מה שקורה בפנים.

גני אירועים – הסיכונים שכרוכים
רגע לפני השוואת מחיר גני אירועים, חשוב להבין כי לגני אירועים רבים אין עדיין רישיון עסק. כיצד זה יכול להשפיע עליכם? אם אתם מזמינים את התאריך לאירוע לעוד זמן רב, חשוב להיות ערניים ועם יד על הדופק שתגשש מה קורה עם הרישיון, ומה קורה במקרה של ביטול מצד כל אחד מהצדדים. רבים מהמקומות ממתינים עדיין להיתר מהמועצה האזורית ומגורמים שונים (מכבי אש, מד"א, משטרה, מנהל מקרקעין ועוד) וזה מה שמעכב למעשה את קיומו של רישיון העסק. האם זה ישפיע עליכם? רק אם המשטרה תחליט לפשוט במפתיע על העסק.

איך לאתר גני אירועים ללא רישיון?
קיימות רשימות רבות באינטרנט של למודי ניסיון ובדיקות שטרחו לפרסם אילו מקומות ממתינים לרישיון עסק ולמי אין היתר בכלל. על כן, גם אם אתם מקווים לערוך את האירוע בגן אירועים יוקרתי, רצוי לעיין באותן רשימות ולקחת בחשבון כי לא כל הרשימות מעודכנות – יכול להיות שמדובר ברשימות שקיימות מלפני מספר שנים, ודורשות בדיקה חוזרת ונקודתית.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר