גנים לאירוע פתוח

אם אתם מחפשים לוקיישן להפקתה אירועי שלכם באוירה פתוחה, כשהאנרגיה זורמת וכל אחד יכול למצוא את עצמו בנישה שלו – בניגוד לאולם אירועים שעל פי רוב קטן יחסית, וצפוף במידה רבה. מי שמעשן יכול לעשות זאת בפינה מבלי לאבד את שאר החברים לרגע, מי שרוצה לקחת דקה לעצמו וליהנות מהסביבה זרועת הירק והנוף – יכול לבחור לעצמו נישה ראויה אחרת באותו גן אירועים. ערכו של מקום פתוח לאירוע הוא גדול משום שהוא מאפשר תמרון רב באטרקציות של האירוע וכן לכמות קהל גדול יותר – כל זאת מבלי לאבד את האינטימיות המיוחסת לאולמי אירועים משפחתיים למשל.

למה יכול להתאים גן אירועים?
גן אירועים מאגד בתוכו את כל היתרונות המיוחסים למקומות חגיגת אירוע. בין אם מדובר בבחירת מקום לאירוע השקה, לחתונה וכל אירועי משפחתי אחר, כנס לעובדים או מסיבת יום הולדת כיתתית מלאת אטרקציות. בגן אירועים ניתן לשלב פירוטכניקה רבה כמו למשל זיקוקים, ואם חברה להפקות אירועים מעורבת בתכנון התוכנית, אז ישנה אפשרות לשילוב מבנים שמיוחדים לפעילות המיועדת שנבחרה לאירוע, לדוגמה – אוהל קטן של קרקס, או מאהל של משחקים. מלבד האופציות הפרושות בפני מארגני האירוע, גן אירועים הינו פסטורלי ומטופח, יש בו אלמנטים של מים וטבע, על כן ישנה השראה ורוגע.

ומה אם מזג האויר ישתנה?
עריכת אירוע בגן פתוח לאירועים תמיד מעלה סימני שאלה לגבי מזג האויר: אם הוא בלילה שלא יהיה קר מדי, אם הוא בקיץ שלא יהיה חם מדי והביל, ושרוח הסתיו לא תפזר את הפרחים שמקשטים את השולחנות ברוח. גן האירועים יכול להבטיח לכם כי בתקופה זו של השנה, המקום יהיה מקורה וחסין למזג אויר על ידי מיזוג אויר – חשבו כי המיזוג בין פנים לנוף החוץ יכול להוסיף לאווירה.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר