אולמות לחינה

טקס החינה ידוע בעיקר בקרב עדות המזרח והיה בעבר נהוג מאוד במזרח התיכון, צפון אפריקה ואסיה. טקס זה נערך טרם החתונה ובמסגרתו צובעים את ידי החתן וידי הכלה בחינה, צבע צמחי המופק מעלי החינה. האמונה אומרת שטקס זה מעניק מזל טוב לעתיד המאורסים. בימינו אנו הטקס תפס תאוצה ומתקיים גם אצל בני עדות המזרח ואצל עדות אשכנז כאחד.

עריכת טקס חינה באולם אירועים
אירוע החינה מתבטא בצבעוניות שלו ובססגוניותו, הוא מלא צבע , שמחת חיים, אוכל ומוזיקה. כל המשתתפים בו שמחים ומאחלים אושר, מזל טוב ושמחה לזוג המאורס. לרוב מדובר באירוע קטן יחסית בו משתתפת המשפחה הקרובה, הוא לא גדול כמו החתונה עצמה. עם זאת הארגון שלו רחב מאוד ודורש המון השקעה בפרטים רבים, קטנים וגדולים כאחד. רצוי לאירוע מסוג זה להשכיר אולם אירועים קטן שמהודר בצבעי המזרח העזים, בתאורה צבעונית, באווירה עם ניחוח ים תיכוני.

עיצוב האירוע וקייטרינג
האווירה של אירועי החינה היא מאוד ים תיכונית, אווירה מרוקאית פעמים רבות שנראית כאילו ונלקחה מסיפור חלומות. הבנות לבושות בשמלות מהודרות, החתן והכלה לבושים בהתאם למסורת צבועים בחינה על כפות ידיהם , שרים ושמחים.בכדי להעניק את האווירה הייחודית של אירוע שכזה דרוש סיוע של חברת אירועים מקצועית שתדע גם להתאים את הקייטרינג הייחודי לקהל המשתתפים ולאווירת האירוע.

 

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר