אולם אירועים יוקרתי

ארגון אירוע גדול כמו חתונה או בר מצווה הוא כאב ראש לא קטן. המון בחירות קשות עומדות בפני המארגנים, החל באולם האירועים, דרך הקייטרינג וכלה בדי ג´יי. במאמר זה נתייחס לקושי העיקרי בעיני רבים שהוא בחירת אולם האירועים. בחירת המקום בו יתרחש האירוע משפיעה רבות על האווירה ומכאן באופן ישיר על הצלחת האירוע.

אולם או גן? גן!?
דבר ראשון עלינו לבחור את הקונספט  העדיף לנו. קיימים הבדלים משמעותיים בין שתי האופציות הללו. לאחרונה נראה כי גני האירועים תופסים מקום יותר ויותר משמעותי. גני אירועים מעניקים תחושת חופש, והאורחים מרגישים כמו בטבע. ריחות הדרים מבשמים את אפיהם, צמחים ירוקים שוטפים את עיניהם ושטחים רחבים מסביב יוצרים תחושת מרחב ומבטיחים שלא יהיה צפוף מדי. עם זאת, לעיתים גני האירועים הללו נמצאים בסביבת בתים ועל כן לא ניתן לערוך בהם מסיבות ריקודים אל תוך הלילה על מנת לא להפריע לשכנים. חסרון נוסף של גני האירועים הוא פגיעותם לנזקי מזג האוויר. עצוב מאוד שאירוע שהושקעו בו סכומי כסף אדירים וזמן רב לתכנון, ונועד להיות יום מאושר בחיי המשפחה, נהרס בגלל גשם לא צפוי או חמסין מתיש.

אולם או גן? אולם!
לעומת הגן, אולם אירועים יוקרתי אינו סובל מהחולשות שצוינו בפסקה הקודמת. הוא אינו תלוי בחסדו של מזג האוויר ובעונה ולא בשכנים. לאולם אירועים יש גמישות מוחלטת לגבי שעות האירוע ותקופת האירוע בשנה. מרבית האולמות היוקרתיים אף מחזיקים בשטחים פתוחים אשר פותרים את בעיות הצפיפות ואת היכולת לחוש בחופש ובאוויר הצח (ובכך לוקח חלק נכיר מיתרונות הגן). בנוסף, בדרך כלל האיבזור באולמות האירועים טוב, נוח, היגייני ומעוצב בהרבה. זאת ועוד, אולמות אירועים  מתאימים יותר למסיבות בזכות אקוסטיקה מוצלחת יותר.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר