אולמות חתונות

בכמה אולמות חתונות כבר היינו עד עכשיו? בוודאי שברבים מהם כבר ביקרנו, ולא רק באחד- וזאת משום שישנו מבחר כל- כך מגוון וצבעוני של אולמות חתונות המפוזרים בכל איזורי הארץ ומשרתים את ציבור המתחתנים על כמויות מוזמניהן השונות, בעיצובים שונים של מקומות, רובם בעלי נגישות לנכים ולאנשים בעלי מוגבלויות, ובעלי שירותי קייטרינג לבקשת מזמיני האירוע.

מדוע דווקא אולמות חתונות?
כאשר מזמינים מקום לאירוע כחצי שנה עד שנה מראש, אנו יכולים לתאר את מזג האויר הכללי ביחס לנתוני העונה, אולם לעולם לא נדע מראש אם יהיה זה חמסין, גשם או רוח חזקה אשר יפשו על האזור. לכן יש פתרון חסין מזג אויר אשר מראש פותר את הדילמה, והוא קיום האירוע באולמות חתונות. קל יותר לאבזר את המקום בפירוטכניקה המצופה, האקוסטיקה קלה יותר, והכלה שעוטה את שמלתה לא סובלת מתנאי מזג האויר אשר עלול להשתנות בכל רגע.

מה מומלץ לברר לפני בחירת אולמות חתונות?
האם המיקום בארץ נוח לקהל המוזמנים? האם יש גישה למוזמנים בעלי מגבלות? מהו גודל האולם וכמה אנשים ניתן להזמין? כדאי להתאים בין הגדלים- אין טעם לשלם על חלל לא מנוצל ומאידך- צריך להבטיח מקום לכולם. פינות עישון? אפשרויות סידור הישיבה באולם מול החופה? עיצוב המקום, קייטרינג המתאים לכל באי האירוע, שלטי הכוונה מוסדרים, שירותים נוספים שהמקום מציע.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר