מקום חתונה

אירוע החתונה הינו האירוע הייחודי והבלתי נשכח עבור שני בני הזוג אשר בחרו לחבר את חייהם יחד ולהקים משפחה. החתונה הינו אירוע לא רק עבור בני הזוג אלא גם עבור בני משפחה קרובים ורחוקים, חברי ילדות, עמיתים לעבודה ועוד. החתונה הינו אירוע אינטימי עבור שנים ובו זמנים אירוע מפואר וגרנדיוזי כאשר ישנם זוגות אשר מזמינים כ-300 אורחים ויש כאה אשר מפיקים אירוע ענק הכולל אלפי מוזמנים. כמות המוזמנים באירוע החתונה משפיע באופן ישיר על התכנון ואירגון של האירוע כאשר יש צורך להתאים את כמות המוזמנים לכמות המנות, לגודל האולם, לכמות המלצרים אשר ישרתו את המוזמנים באירוע ועוד.

גני אירועים מפוארים לחתונה
כיום, קיים מגוון רחב מאוד של גני אירועים ואולמות אירועים אשר משרתים אירועי חתונות מסוגים שונים. ניתן לבחור גן אירוע קטן ואינטימי המתאים לחתונה של כמות מוזמנים מצומצת, בין 100 ל-300 מוזמנים. קיימים גם אולמות אירועים מפוארים אשר נפרסים על שטח ענק ויכולים להכנסי אלפי מוזמנים.

גני אירועים לכמות מוזמנים גדולה
בדרך כלל גני אירועים מתאימים יותר לאירועים רבי מימדים מאחר וגני אירועים, בשונה מאולמות אירועים כוללים שטחים ירוקים ענקיים המתאימים להעמדה של רחבת ריקודים ושולחנות אוכל. בדרך כלל, גני אירועים גדולים יותר מצריכים תקציב גבוה יותר וכך גם חברות קייטרינג דורשות תשלום גבוהה יותר עבור כמות מוזמנים גדולה יותר.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר