מקומות מיוחדים לחתונה

אירועי החתונה הנערכים בארצנו הקטנטונת ידועים ביוקרתם, שמחתם ובהשקעה הרבה העומדת מאחוריהם. עם זאת, יסכימו מרבית תושבי ישראל כי מרבית החתונות דומות האחת לשניה בכל הנוגע למהלך האירוע, הקונספט המאפיין אותו וכמובן המיקום הנבחר- בדגש על גני אירועים ואולמות לרוב. לא בכדי, אם כן, כי אלה המבקשים ליצור אירוע מיוחד ובלתי נשכח פותחים בחיפוש אחר מקום ייחודי ובלתי נשכח.

אילו מקומות מיוחדים לחתונה קיימים?
בין החתונות היותר מיוחדות שניתן לאתר בנוף הישראלי קיימות אלה הנערכות על חוף הים (לרוב בשעות הצהרים) או באזור טבעי אחר שיד אדם עוד לא הטביעה בו את חותמה הבלעדי- כגון חורשות ויערות. לצד אלה, ראוי לציין את קיומם של גני ואולמות אירועים המציעים חוויה מעט שונה, באמצעות עיצוב ייחודי המבדיל אותם משאר החתונות הממוצעות. יודגש, כי אלה מציעים לעיתים עיצוב המותאם באופן אישי לדרישותיהם וטעמם האישי של הזוג המתעתד להינשא, ובכך מבטיחים את יצירתו של חלל מדהים ואחר.

שילוב אטרקציות בחתונה- דרך מופלאה לזכרון מתוק
לצד אותם מקומות מיוחדים המוצעים לעריכת טקס הנישואין, קיימים שלל גימיקים מופלאים המבטיחים ייחוד חסר תחרות. אלה באים בשלל צורות וצבעים, החל מזיקוקי דינור ופירוטכניקה, דרך עיצובים בקרח או בזכוכית וכלה בהענקת מתנה אישית לכל אחד מאורחי האירוע. כמובן שקיימים גם גימיקים נדירים יותר- ועקב כך גם יקרים יותר- כגון שימוש במסוק המנחית את הזוג המאושר מהשמיים לארץ.   

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר