אירועים עסקיים

אם אתם בעלי חברה גדולה ומעוניינים לערוך כנס עסקי יש לנו מה להציע לכם. אנו, באולם האירועים "מעגלים", יותר ממוכנים ורוצים לארגן עבורכם כנס עסקי, מהודר, מהוקצע, מהנה ובעיקר בלתי נשכח. אנו מבינים כי חשוב לכם להשקיע בעובדים שלכם ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. נדאג עבורכם לכל הפרטים, החל מהמנות שיוגשו, המוסיקה ואפילו עד לפרטים הקטנים כמו חניה ושילוט לאירוע.

דואגים לכל הפרטים
באפשרותכם לבחור מבין שלל התפריטים שאנו מציעים ולאגן עבור האורחים שלכם תפריט רחב ומגוון בשלל מטעמים ומאכלים. כמו כן אנו נספק לכם במה לשם נשיאת נאומים, סידורי ישיבה, הגברה מתאימה ואף נעזור לכם לבחור מוזיקה מתאימה לאירוע- הכל כדי שהכל ינוע על פני מנוחות. מטרתנו העיקרית היא להסיר דאגות מליבכם ולכן יהיה נוכח באירוע איש קשר מטעם האולם שתפקידו לדאוג לכל הצרכים שלך ובעיקר לניהול התקין של הכנס.

קבלת פנים ומהלך האירוע.
בנוסף, אתם יכולים לחלק את האירוע לשני חלקים: קבלת פנים והתכנסות והאירוע עצמו. במהלך קבלת הפנים באפשרותנו לדאוג לכיבוד קל, מלצרים יסתובבו בין האורחים וכמו כן הם יוכלו להנות מבר שיציע להם משקאות כיד המלך. בזמן האירוע, בתאום מראש אתכם ועל פי הזמן שנקבע מראש, תתקיים הגשה לשולחנות של ארוחת צהריים או ערב, עם תפריט שהגדרתם מראש. באפשרותכם לבחור מבין שלל התפריטים שלנו על פי טעמכם האישי. אנו מבטיחים לעשות כמיטב יכולתנו בכדי להפוך את הכנס הזה למוצלח ופורה עבורכם ועבור משתתפיו.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר