כמה עולה חתונה?

אז הכלה אמרה כן? עכשיו מה שנשאר לעשות הוא לארגן את החתונה. ארגון חתונה הוא דבר מורכב ביותר שכן מעבר למקום האירוע יש גם את התקליטן, בגדי האירוע, אלכוהול, הזמנות, איפור ודברים נוספים שאותם הזוג עשוי לרצות. תחילה יש לומר כי מועד החתונה, בין אם קיץ או חורף, משפיע באופן משמעותי על המחירים, לכן אספנו מספר עצות שעשויות לעשות קצת סדר בבלגן ולתת לכם את התשובות שאותם חיפשתם.

מתי הכי זול להתחתן?
למרות שישנם מקומות שבחודשי הקיץ יהיו זולים יותר בשל הסיבה שהם מיועדים לחודשי החורף, לרוב תמצאו כי חודשים דצמבר, ינואר ופברואר הם אלו שיעזרו לכם לחסוך. בנוסף גם ליום חשיבות ולכן על מנת לחסוך עוד קצת כסף בחרו את יום ראשון וככל שתתקרבו לסוף השבוע כך המחיר יעלה.
תקליטנים רבים ישמחו לתת הנחה משמעותית אם תבחרו לשכור את שירותיהם בחורף שכן מחיר חורף לרוב יחל ב3000 שח כאשר במועד אחר עשוי להגיע לכיוון ה-10000. כמובן שגם לתקליטן פרטי מול כזה השייך לחברה יש השלכה כלכלית. גם בצילום ניתן לחסוך על פי עקרון התקופה שבה בחרתם להתחתן אך מעבר לזאת יש הבדלים בין החבילות השונות, כאן צריך לראות מה נחוץ לכם באמת ומה שלא פשוט לוותר.

על מה הולכות ההוצאות?
בכל חתונה ישנם כמה הוצאות שאי אפשר בלעדיהן הדבר הראשון הוא בגדי החתונה, לרוב החתן קונה את שלו כאשר המחירים נעים בין 1000-5000 ש"ח. כידוע, הכלה היא ההוצאה העיקרית שכן ישנה אפשרות לקנות שמלת כלה התפורה למידותיה שעלותה עשויה לעבור את ה10000 שח או לחילופין להשכיר שמלה לערב המיוחל דבר אשר מוזיל משמעותית את ההוצאה. כמו כן אלכוהול נחשב לחובה בכל אירוע, שלא לדבר על חתונה, לכן חשוב לדעת איזה אלכוהול לקנות, תוצרת הארץ או חו"ל. ובכן, רבים מעדיפים אלכוהול זר, שכן הוא נחשב איכותי יותר, אך גם מחירו כזה ולכן כדאי לשלב בין שניהם כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר. הזמנות לחתונה מתחילות בין שקל בודד להזמנה פשוטה ועד עשרה שקלים ומעלה להזמנה "יוקרתית". כעת לאחר שעשינו קצת סדר בבלגן נותר רק לאחל המון מזל טוב וחיים מאושרים.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר