מהי חתונה אחרת?

כולנו היינו לפחות במספר חתונות במהלך חיינו, ועם כל ההתרגשות, השמחה והחגיגות- חייבים להודות שבסה"כ מדובר באירועים דיי דומים. אז איך ניצור חתונה אחרת? חתונה שתבטא באופן מושלם את טעם הזוג המאושר ותגשים את חלומותיו הפרועים ביותר? חתונה שכל אורח יתקשה לשכוח, וישר ירוץ לספר שחווה את אירוע החתונה מחדש, בצורה ייחודית, מקורית ומקסימה? תהליך בניית "חתונה אחרת" הוא מורכב ודורש השקעה, מאמצים ומעל לכל יצירתיות- אך התוצאה שווה הכל.

איך נתחיל ביצירת "חתונה אחרת"?
את תהליך הרכבת ה"חתונה האחרת" כדאי להתחיל בבחירת מקום האירוע. מומלץ לבחון מגוון מקומות, החל מחתונה שתתרחש על חוף הים או גן אירועים ייחודי וכלה בחתונה בבית כנסת עתיק וייחודי או במבנה הסטורי בעל משמעות. מומלץ לבחור בקונספט מסוים, כגון חתונה אלטרנטיבית ללא משיא שהוא רב, חתונה אתנית, כפרית ועוד- עוד לפני חיפוש המקום, שכן הדבר יכול להקל בהמשך על הבחירה שלו.

אילו תחומים כוללת "חתונה אחרת"?
לאחר שקונספט האירוע ומיקומו נבחרו, ניתן להתפנות להתאמת כל שאר תחומי האירוע למאפייניו המרכזיים- לדוגמא מיקום החופה, הצילומים, התאורה, המוסיקה, ביגוד החתן והכלה ואף הזמנות החתונה, וסידורי הפרחים והדקורציה הכללית באיזור האירוע. ע"מ להפוך את האירוע לחוויה רב חושית, חשוב להתאים גם את האוכל לקונספט המאפיין את החתונה. כל אלה, בצורה שמבטאת את הזוג המאושר בצורה מדהימה וייחודית ומטביעה את חותמם האישי באירוע שכולו שלהם.

"חתונה אחרת"- כי לפנטזיות אין גבולות
לכל אלה ניתן להוסיף אטרקציות ייחודיות כגון מופעי לייזר, תאורה מסיבית, זיקוקים, מבדרים מסוגים שונים- קוסמים, רקדנים, קרקסים ועוד, ו"כניסה" גרנדיוזית לחופה באמצעות כרכרה, מסוקים ואף צניחה חופשית- כאן, השמיים הם באמת הגבול. ב"חתונה אחרת" ניתנת ההזדמנות לזוג המתחתן להביע את עצמם, להגשים את הפנטזיות הפרטיות שלהם, ומעל לכל- להביע את אהבתם באופן ייחודי ובלתי נשכח.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר