אולם לאירוע חינה

טקס החינה הינו טקס נפוץ בקרב עדות המזרח אשר דורש השקעה רבה בתפאורות לבוש ובחירת גן אירועים  ומכיוון שאירוע החינה מתקיים ממש בסמיכות ליום החתונה קשה מאוד לארגנו שכן חתונה היא אירוע מורכב כשלעצמו והשקעת אנרגיות נוספות באירוע החינה היא לדבר קשה במיוחד. לכן, מקובל היום לפנות לחברת הפקות לשם יצירת אירוע זה, דבר המוריד הרבה משקל מהכתפיים של החתן והכלה המיועדים.

כפי שצוין, מקובל כיום להזמין חברת הפקות להפקת אירוע החינה באולם אירועים, שתדאג לכול הלוגיסטיקה כגון: תלבושות מסורתיות, מוסיקה, ציוד ותפאורות שתפקיד כל אלו ליצור אוירה קסומה שתחזיר את המשתתפים לשורשים שלהם ותעניק להם ערב קסום ומיוחד, במהלכו הכלה והחתן ימרחו על ידיהם את תערובת החינה אשר מסמלת שמירה מעין הרע, פריון וחיי נישואין מוצלחים.

במהלך הערב ירקדו האורחים לצלילי מוסיקה מסורתית יאכלו מטעמים בין אם חריימה למרוקאים או גונדי לפרסים וכמובן ינתנו תכשיטים שהורי החתן והכלה הביאו עימם מבעוד מועד ויעניקו אותם לזוג המאושר. כפי הניתן לראות אירוע שכזה אינו עניין של מה בכך והוא דורש סנכרון מושלם בין הדברים השונים כמו קבלת הפנים, האוכל וכמובן האחריות הרבה בכל הקשור לציוד והתפאורות וכו\ל זאת כדי שלזוג המאושר יהיה רק דבר אחד לדאוג לו והוא להיות שמחים וחסרי דאגות בערב חשוב שכזה. כל שנשאר לאחל לזוג הטרי הוא המון מזל טוב וקולולולולו.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר