איך לבחור צלם לאירוע?

אחת ההחלטות החשובות ביותר בהכנות לחתונה הוא בחירת הצלם לאירוע. לאחר שהשקעתם אלפי שקלים בהפקת האירוע, תרצו לשמר את כל הזיכרונות והרגעים המאושרים מהחתונה, ולשם כך דרוש צלם מקצועי, שיספק שירות מעולה.

אז איך בוחרים צלם?
הדרך הטובה ביותר להתחיל היא לקבל המלצות מחברים ומכרים שבחרו צלם מוצלח והיו מרוצים. תוכלו לשמוע המלצות, פרטים וגם לראות את איכות העבודה שהוא מספק. לאחר שקבעת פגישה עם צלם, בדקו כמה שנות ניסיון יש לו בצילום אירועים וחתונות בפרט. אל תתביישו גם לבחון את ציוד הצילום שבו הוא משתמש. תשאלו האם למד צילום ואיפה? הדבר יבטיח שהצלם בעל ידע מקצועי בתחום הצילום וגם מעודכן במגמות הצילום המשתנות. רב הזוגות מתרגשים כל כך בזמן האירוע כך שעד סוף הערב הם לא זוכרים את הפרטים הקטנים לכן חשוב מאוד שתבקשו מהצלם שיהיה בלתי מורגש באירוע, אך עם תזמון מדויק כך שלא יחמיץ הזדמנות לתמונה טובה. רק צלם חתונות מיומן ורגיש יוכל להבחין ולתעד את כל אותם הרגעים החשובים באמת.

 ומה עם המחיר?
צילום החתונה אינו עסק זול, ולמרות שישנם פערים גדולים בין חלק מין המתחרים, חשוב לזכור שמחיר זול יכול לעלות ביוקר. כמו שהשקעתם בבחירת ה
אולם אירועים והשמלה, כך תשקיעו גם בבחירת הצלם, אחרי הכול אלו הזיכרונות שילוו אתכם לאורך כל חייכם המשותפים יחדיו.
אם ברצונכם לסגור עסקה עם הצלם, בדקו את רישיון העסק ותעודת הביטוח. קראו את החוזה היטב ובדקו את כל פרטי ההסכם כולל לוח הזמנים והשירותים הכלולים בו. בנוסף, וודאו שהצלם עצמו מגיע לאירוע ולא שולח קבלן משנה או צלם אחר מטעמו. כך תוכלו להיות בטוחים ורגועים גם במהלך האירוע עצמו.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר