עיצוב אולם לחינה

לאורך חיינו ישנם אירועים שייחרטו בזיכרוננו לעד: ברית מילה, בר מצווה או בת מצווה, חתונה ועוד. לרשימה זו ניתן לצרף גם את טקס החינה, שצובר בשנים האחרונות תאוצה. טקס זה מסמל את המעבר מהחיים לבד לחיים בזוגיות, ואפיין בעבר את עדות המזרח. הפופולאריות של החינה בשנים האחרונות הביאה לעריכתו גם בקרב עדות אשכנז. כמו כל אירוע חשוב בחיינו, נרצה שגם טקס החינה יהיה מיוחד ובלתי נשכח עבורנו ועבור אלו שלקחו בו חלק.

בדרך כלל, כמות המשתתפים באירוע החינה מצומצם יחסית מאחר והמשתתפים הם בני המשפחה והחברים הקרובים. למרות זאת, אין זה אומר שההשקעה בטקס החינה קטנה יותר – ההיפך הוא הנכון. אמנם אופן הביצוע של טקס החינה משתנה מעדה לעדה, אך המשותף לכלל טקסי החינה הוא מידת ההשקעה בו, שנובעת מצביעת ידיהם ורגליהם של החתן והכלה בתערובת חינה, כמו גם משיכת שיערה של הכלה, לבישת בגדים מפוארים והגשת מאכלים אותנטיים.

מפאת מורכבותו של טקס החינה, על שלל הבגדים, המאכלים והתפאורה, נערוך אותו באולם אירועים. מבחר
אולמות אירועים שעומדים לרשותנו הינו גדול, אך בבואנו להחליט היכן נבצע את טקס החינה, עלינו לבחור את אולם האירועים המתאים ביותר. עיצוב אולם האירועים לטקס החינה הינו גורם מכריע בבחירה שלנו, ולו מספר מרכיבים. ראשית, על אולם האירועים לספק לבני הזוג את הבגדים המסורתיים המתאימים – עשויים מבדים יוקרתיים ומשובצים לעיתים בתכשיטים.
שנית, אולם האירועים צריך להיות בעל יכולת לספק את הארוחה המסורתית לטקס החינה. ארוחה זו כוללת למשל מאכלים מרוקאיים כגון קוסקוס ודגים, שתייה מקנקנים מרוקאים ומגוון של מתוקים לקינוח. אולם האירועים מעגלים ייענה על מכלול הדרישות בהן צריך לעמוד כדי להפיק
טקס חינה בלתי נשכח. זאת, באמצעות קייטרינג גורמה שיהווה את הסעודה לאירוע, ומעצבים שידאגו להקנות לאולם ארועים חזות שתואמת לאופי של טקס החינה

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר