אולם אירועים בקיץ

בשנים האחרונות הפכו יותר ויותר לנפוצים ופופולריים אירועים קייצים בגן פתוח, תחת כיפת השמיים, המעוצב על ידי מייטב המעצבים והמפיקים. גני האירועים הפתוחים מציעים לערוך את טקס החופה במתחם צמוד לרחבת הריקודים, כמובן לאחר קבלת הפנים והבופה של הקייטרינג , כאשר לאחר הטקס עצמו עוברים האורחים למתחם נפרד אשר בו מתקיימת ארוחת הערב והריקודים. אך נשאלת השאלה האם יהיה לאורחים נעים לשבת באויר הפתוח בחודשי הקיץ החמים??

לשאלה זו ניתנו כבר תשובות רבות ולבעלי אירועים שונים העדפות שונות בהתאם להכרותם עם קהל המוזמנים שלהם. יש שיעדיפו כאמור לנצל היטב את הקיץ ולערוך את החתונה בגן אירועים פתוח ומעוצב, על החום הכבד של חודשי הקיץ החמים מפצים בשתיה קרה ואף קרטיבי קרח. ויש שיעדיפו לא לקחת את הסיכון שלאורחים יהיה חם ולח, ויעדיפו לערוך את החתונה באולם אירועים ממוזג.

הייתרון הבולט ביותר של אולם אירועים סגור הוא נושא המיזוג והפתרון ללחות הכבדה הקיימת בארצינו. בחודשי הקיץ – יולי אוגוסט, אנשים בהחלט מעדיפים להגיע לאירוע במתחם סגור וממוזג ועל כן שילוב של חופה תחת כיפת השמיים בשילוב עם ארוחה וריקודים באולם מומזג יהיה השילוב האידיאלי והמוערך ביותר על ידי האורחים.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר