מחיר חתונה

מחיר החתונה או העלות המצטברת של הפקת אירוע כגון חתונה הוא נתון כלכלי וענייני שמסקרן כל חתן וכול כלה בהכנות לפני ה חתונה ובהרכבת המבנה ואופי החתונה. נשאלת השאלה ממה מורכבת חתונה בסיסית ולמה היא עולה כפי שהיא עולה. ראשית בוחרים החתן והכלה אולם או גן אירועים, גני האירועים פרוסים בכול הארץ וישנם גנים ברמות איכות משתנות. על הזוג לחפש ולמצוא גן אירועים שמשקף בגודל ובמבנה את אופיים ואת הצרכים שלהם ולא פחות חשוב לבדוק שמבחינה גיאוגרפית הוא ממוקם בקרבה יחסית למגורי הזוג המשפחה והחברים.

שנית על הזוג לבחור חברת
קייטרינג ברמה גבוהה שמסוגלת לייצר קונספט קולינרי שמתאים לאופי הערב ולמספר המוזמנים. מומלץ מאוד לוודא שחברת הקייטרינג מקצועית וביכולת להתמודד עם כול מרכיבי האירוע איכות האוכל וההגשה הם ברמה הגבוהה ביותר.
שלב שלישי הוא שלב הזמנת שמלת הכלה ובגדי החתן שלב זה מצריך חיפושים רבים ומדידות לאורך זמן, ללא ספק אחד השלבים היקרים יותר בבניית האירוע.

השלב הרביע שהוא בדרך כלל קל ומהיר יותר הוא השלב בו בוחרים בני הזוג
צלם ותקליטן שתפקידם לייצר אווירה ולהרקיד את הקהל ובסופו של דבר גם לתעד כול תמונה ולהפוך את האירוע הבלתי נשכח לזיכרון נגיש וקל כאשר כול רגע וכול אורח מתועדים בצורה מקצועית ויצירתית.
חיבור כול שלב ושלב במהלך האירוע ליחידה אחת הופך את האירוע להפקה מורכבת ויקרה ולכן על בני הזוג לערוך סקר שוק מקדים ומחושב זמן רב לפני מועד האירוע וזאת על מנת לשמור על מחיר
חתונה סביר ואפשרי.

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר