רשיון גני אירועים

מקרה שחוזר על עצמו שוב ושוב בשנים האחרונות: זוגות מאורסים ערב חתונתם, מגלים שהגן אירועים בו הם אמורים להתחתן ביום למחרת נסגר זה עתה ולא יעמוד לרשותם ביום החתונה וכל זאת עקב כך שלכן האירועים לא היה רישיון לפעול. מקרים כאלה הם בבחינת עוגמת נפש מאוד עמוקה וקשה. חלק מאותם אנשים שחוו את זה, מספרים על משבר נפשי, השפלה כואבת וצלקת שלעולם לא נרפאה באמת.

 

מה אפשר לעשות? בטרם תחתמו על ההסכם עם בעל הגן, כדאי שתעשו שיעורי בית וזאת במטרה למנוע מפח נפש. הטיפ הכי חשוב ומשמעותי הוא: חשוב מאוד לבדוק בטרם החתימה על ההסכם עם גן האירועים, כי לגן יש רישיון עסק תקף. במידה ולבעל העסק יש רישיון זמני, בקשו לראותו – הדבר ייתכן במקרים בהם מדובר בעסק חדש שנמצא בתהלים לקבלת רישיון קבוע. אם משהו מריח לכם חשוד – אל תתפתו לחתום בשום פנים ואופן.

 

איך לוודא אם יש רישיון? תוכלו לוודא את העניין במרכז רישוי העסקים – שם יוכלו לתת לכם תמונת עדכנית בכל הנוגע לרישיון העסק של גן האירועים המדובר. אל תסתמכו על רשימות כאלו או אחרות שמופיעות באתרי אינטרנט לא רשמיים. גם אם בעל הגן מוכן להתחייב בכתב ולפצות אתכם במקרה של רישיון לא תקף – אל תסכימו! אל תשכחו שגם אם מדובר בסיכוי של אחד למיליון – זהו היום הכי חשוב בחייכם ועדיף לא לקחת סיכונים מיותרים ביום הזה, סיכון שיוכל לכאוב מאוד.

 

 

קבל הצעות מחיר
מגני האירועים המתאימים לך ביותר:

שם
טלפון
דוא"ל
אשמח לקבל מידע והצעות מחיר מנותני שירותים נוספים בתחום האירועים
קראתי ואני מאשר את תקנון האתר